angst?

-

maar wil je wele een serieuse relatie? als je een relatie met hem wil zoukt gwn vragen

Je zegt dat je het wel echt wil, dus waarschijnlijk ben je nog wat sceptisch omdat het allemaal nieuw voor je is. Dat snap ik heel goed want dat had ik ook een beetje. Misschien kunnen jullie eerst nog een tijdje verder daten tot het helemaal goed voelt, je hoeft niet per sé zo snel mogelijk een relatie te hebben toch? Oh en als je nog bang bent om verder te gaan dan zoenen, niet doen. Wachten is altijd beter dan spijt krijgen!

Ja, ik zou wel een serieuze relatie willen, maar zodra dat in de buurt komt haak ik altijd al af… Ik ga het er eens met hem overhebben! dankjewel

Dankjewel voor je antwoord! Ik ga het er sowieso met hem overhebben, hoe hij dit ziet qua relatie en daten enzo. Deze vrijdag hebben we weer afgesproken, dus ik ben benieuwd :slightly_smiling_face:

Veel plezier! Laat maar weten hoe het is gegaan :slightly_smiling_face: ^

Sorry voor mijn late reactie, maar het was erg gezellig weer :slightly_smiling_face:
Hij vond het (net zoals mij) erg fijn dat het niet te snel gaat, maar dat we eerst rustig blijven afspreken etc, zonder dat het meteen zo officieel is.