Hoi meiden,
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen dus ik begin bij het begin… Ik had een keer contact met een hele leuke jongen, hij was op dat moment aan het werk in Frankrijk maar we stuurden iedere dag wel een paar berichten over en weer. Het contact was leuk en alles. Op een gegeven moment gingen we whatsappen en hadden we ook besloten om te daten. Na die date, die overigens heel gezellig was en leuk, heeft hij me nog gevraagd naar een vervolgdate (een paar keer). Ik zat alleen met deadlines voor verslagen dus ik kon niet zo snel. Een paar dagen later was het rustig en had ik verslagen ingeleverd en alles, dus vroeg ik aan hem wanneer ik hem weer kon zien. Hij zei toen ineens dat we elkaar op het verkeerde moment hadden ontmoet en alles. Dat heeft me best wel pijn gedaan omdat hij eerst wel gewoon graag wilde. Hij zei dat hij het zo druk had en alles, maar dat was hij ook toen hij mij om een vervolgdate vroeg… Dit is inmiddels genoeg weken geleden gebeurd en ik denk er ook niet meer over na.
Nu heb ik contact met een andere, hele, leuke jongen, ik heb al veel met hem geappt en we hebben ook al twee avonden geskypt (gisteren op het nippertje nog, hij heeft mij gebeld terwijl ik al zei dat ik bijna ging slapen, dus toen zaten we alsnog drie kwartier te skypen ongeveer). Ik weet dat ik hem graag wil zien, hij maakt me ook aan het lachen en hij is gewoon lief en alles. Alleen… ik ben gewoon bang dat ik, na een date, weer als een baksteen aan de kant word gezet.
Tips hoe ik ermee om kan gaan? Want dat ‘laten vallen’ van die eerste jongen heeft me best wel veel gedaan, meer dan ik dacht helaas.
Alvast bedankt!