Angst voor niks?

Hi dames,
ik zit weer voor t eerst na een lange tijd op girlscene…vandaar de weinig berichten…anyway
ik zit met een vraagteken. een paar maanden geleden leerde ik een jongen kennen die nu mijn vriend is!
we zijn beide best gelovig dus geslachtsgemeenschap zullen we niet hebben.
Wel zijn we bezig geweest met handen…
Het klinkt misschien best lomp en dom maar ik maak me zorgen. Laatst had ik heb laten klaarkomen…met mn hand (sperma kwam terecht op een doekje) ik kan me niet precies herinneren maar als t goed is kwam er niks terecht op zijn hand.
Vervolgens ging hij met zn vinger bij mij erin, maar wel voor de helft omdat ik gewoon nog te gespannen was en nooit eerder had gedaan enz. dus echt diep kwam hij niet met zn vinger ( denk ongeveer zon 3/4cm
mijn vraag is dus , zou er een kans zijn dat er wat is gebeurt bij mij? zwanger? nee toch?
K maak me gwn zorgen terwijl we niet eens seks hebben gehad maar met onze handn bezig zijn geweest
na die tijd voelde ik me wel opeeens misselijk , maar dat kan ook natuurlijk omdat hij voor t eerst met zn vinger erin is geweest.

nou sorry voor being retarted…

kuss rosamarie

Als hij geen sperma aan zijn handen had dan kan je ook niet zwanger zijn geraakt. Die kans is heel klein. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Algemeen ben ik zwanger topic. En nee, hiervan raak je niet zwanger. Misschien je eerst toch even inlezen voor je verder gaat, dan voorkom je zulke stressituaties.

Hmm oke maar ik ben dus wel maagd…
En sinds hij met zn vinger erin en uit is geweest gaat t nu wel soepeler als k mijn vinger erin probeer te doen…
wil dat zeggen dat het vliesje gescheurt is? lijkt me wel sterk aangezien hij niet helemaal soepel met zn vinger erin ging

Je bent niet zwanger. Je maagdenvlies kan gescheurd zijn, maar dat betekent niet dat je ontmaagd bent. Dat ben je pas als je seks hebt gehad. Je maagdenvlies kan ook door tampons of sporten scheuren.

^ Ah oke bedankt voor de reactie!!
|

DUs ook al is hij met zn vinger voor t eerst half erin geweest…
die kans s er dus niet? dat ik zwanger ben ? hij kwam klaar op t doekje…ik had wel wat op me hand maar maakte het schoon en deed er verder niks mee
MAar volgens hem had hij ook niks op zn hand van zichzelf…
tjah best eng als zo iets gebeurt voor t eerst!!

Nee, sperma moet echt in je vagina geschoten worden, zodat het bij de eileiders kan komen. Als je een paar centimeter in de vagina komt moet het sperma wel heel hard kunnen zwemmen wil het overleven.

Bedankt voor je antwoord

de tussentijd was zo’n 5-10 minuten
en als t goed is had hij niks op zijn hand maar ik ben toch best bang

Ga je nu blijven zeggen dat je bang bent? Er is 0% kans dat je zwanger bent.

Oke, ja omdat ik nooit zo ver ben geweest ondanks dat ik 19 ben haha
MAar even een vraagje
Ongeveer morgen zou ik ongesteld meoten worden
dus dan heeft hij het eigenlijk 2 dagen voor de menstuatie gedaan… is de kans dan nog kleiner?

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je onvruchtbare dagen kan achterhalen

Normaal is je vruchtbare dag ongeveer 14 dagen na je maandstonden? Maar dat wisselt wel, dus neem maar tussen de 10 en de 20 dagen na je maandstonden.

De kans is dus nog kleiner omdat je eitje normaal niet meer vruchtbaar was!

Ach zo oke
Ik geef wel even een voorbeeld… de laatste keer dat ik ongesteld was was op de 14e tot 19e ! jaa 6 dagen dus
en ik ben de 22ste dag ongeveer weer ongesteld
wanneer zijn dan mijn onvruchtbare dagen?
ik hoor eigenlijk morgen al ongesteld te worden

Als je perfect het schoolvoobeeld volgt, zou je rond de 28ste vruchtbaar zijn geweest, dénk ik. Maar daar moet iemand anders nog antwoord op geven want 100% zeker ben ik daar niet van.

Maar als je morgen of overmorgen ongesteld moet worden, is je vruchtbare periode sowieso wel gedaan.