angst om hem kwijt te raken

hoi
Ik heb nu bijna 3maanden een vriend alleen het probleem is dat ik erge angst om hem kwijt te raken. Ik heb dit veel erger dan eerst bij andere (dit is mijn 3de vriend) Er is ook geen reden om hem kwijt te raken. Heb ook best veel dingen meegemaakt en ben bang dat ik er met hem over heb dat hij me op een gegeven zat word (wat ik dus niet van hem terug hoor maar toch)

Je kan er niets aan doen. Als je na een tijdje een lange relatie krijgt met hem, zal je minder bang worden omdat dit dan een soort bevestiging voor je gaat worden.

Ik denk idd dat je minder onzeker zal worden als je die bevestiging krijgt.
Maar vergeet niet dat je altijd gewoon jezelf moet blijven, en je moet in jezelf geloven.

Je moet jezelf niet veranderen omdat je bang bent om hem anders kwijt te raken. Wees jezelf , als die dan toch weggaat jammer voor hem. Beter dan jezelf kun je niet zijn.

ik denk ook weleens waarom heb ik juist zon angst bij hem want het is ook niet de eerste keer dat ik een relatie heb. En hij is juist 1jaar jonger dan ik hij 20 ik 21

Je kunt het wel zeggen, als je er maar niet over door blijft gaan. Het is wel lief enzo want het betekent namelijk dat je heel veel om hem geeft, maar je moet het niet te vaak zeggen. Maar als hij het weet dan kan hij er rekening mee houden eventueel :slightly_smiling_face:

dat heb ik ook 1keer gezegd dat hij het weet maar dan weet hij het dus idd wel

Je moet hem hierdoor niet teveel gaan claimen. Spreek uit eigen ervaring

i know

zal ook wel komen omdat ik een angststoornis heb en verlatingsangst.