Angels and Demons

Voor de fans van de film ( en boek ) van the davinci code…

Nu is Angels en Demons ( is in het nederlands vertaald als het berninimysterie ) te zien in de bioscoop:

hierover gaat het:

Symboloog Robert Langdon wordt na de dood van de Paus door het Vaticaan ontboden omdat de Illuminati, een doodgewaande, mysterieuze sekte, ergens in Rome een bom hebben geplaatst. Ze willen het conclaaf verstoren en hebben de vier preferiti, de kardinalen die kans maken om tot paus te worden verkozen, gegijzeld. Elk uur zal een van hen sterven. Samen met Vittoria Vetra, de collega van een vermoorde wetenschapper, volgt Langdon een eeuwenoud spoor dwars door Rome om de daders te pakken…

en voor de nieuwsgierigen die graag eens de trailer zouden willen zien:

http://www.youtube.com/watch?v=ASVeN-58HKk&feature=fvst

Het is een hele hele hele goede film, zeker een aanrader.
Oohja en het boek is natuurlijk ook super xD

ik heb net het boek de da vinci code uit en hierna ga ik het bernini mysterie lezen, dus ik kan nóg niet zeggen of ik het leuk vind (:

ik ben echt al heeeeel lang verslaafd aan het boek. wil de film ook graag zien ^^

Ik vond de film echt super !
Veel spannender dan ik had verwacht.
Was er afgelopen donderdag met mijn vriend naar toe geweest <3

zeker gaan kijken het is super, ik zat soms letterlijk op het puntje van m’n stoel.
ben nu ook terug het boek aan het lezen xD

Ik vond de film ook super leuk, heel spannend!
Ik had verwacht dat het een slap aftreksel zou zijn van het boek, maar dat viel gelukkig heel erg mee!

gister geweest, maar erg veel snapte ik er eerlijk gezegd niet van:$. maar het was wel echt een mooie film

Ik heb het boek gelezen echt een van mn lievelings boeken en heb angels&demons ontrafeld gekocht(heeft een beetje mn fantasie verpest)ben echt gefascineerd door de illuminatie

Ik vond het boek echt super!
Alleen ik ben bang dat de film gaat tegenvallen, want dat vond ik ook een beetje over de davince code.
Maar ik ga snel naar de bios om 'm te zien!

ik ga 3 juni, na m’n examens, met m’n crush erheen. dubbel goed dus =D