Angels and Airwaves

Hoi,

Niet veel mensen zullen deze groep kennen, maar ga toch een poging wagen.
Maar is er iemand die weet wanneer het nieuwe album uitkomt? Er stond een tijd op hun website dat hij zou komen op valentijn, maar dit bericht is nu weg.
En weet mss iemand wanneer de film uitkomt?
Hopelijk kan iemand me helpen

Dankjulliewel

Ik ken ze :grinning: Ik ben geen heel groot fan ofzo, omdat ik het gewoon met sommige lyrics niet echt eens ben, dus daar kan ik niet echt naar luisteren, maar ik heb 16 liedjes denk ik, en die vind ik echt helemaal geweldig. Die liedjes werken gewoon verslavend, haha :stuck_out_tongue:

En voor zover ik weet is de premiere van de film begin februari op het Santa Barbara film festival in Californië ofzo geweest, en komt het nieuwe album in maart uit, maar dat weet ik niet zeker.
Zoals ik al zei, ik ben geen enorme fan ofzo, maar ik ken er wel een aantal via twitter, dus alles wat ik weet heb ik via hun opgevangen :stuck_out_tongue:

Ik ken ze!
Maar ik weet niet wanneer alles uit komt.

Ik ken ze ook, ze zijn leuk (:

“On October 30, 2010, DeLonge announced via Facebook that the movie “Love” will be released along with Love: Part II on Valentine’s Day, February 14, 2011, exactly a year after the release of the first part of Love. It was then announced that both the album and film will be pushed back to a Fall 2011 release date.

Ik heb net gevonden dat het album “POET” heet, en op 22 maart samen met de film uitkomt. Maar dat is geen officiele mededeling maar iets wat een fan zegt. Maar die persoon heeft altijd gelijk. Dus. haha.

Maar ik kan geen officiele mededelingen ofzo vinden.