android zonder abbo

heeft iemand hier ervaring met android zonder abbo?
ik wil namelijk graag een samsung galaxy gio kopen. maar dan zonder abbo, maar is het wel handig om alleen gebruik te maken van wifi? of werkt het dan minder goed? ik heb al gegoogled, ze zeggen dat het opzich wel mogelijk is, maar het kan zijn dat je beltegoed ineens op is, als je dan perongeluk toch zonder wifi gaat internetten enzo? ik ben nog niet helemaal over uit wat ik doe…
hebben jullie ervaring met android zonder abbo??
xx

Ik heb een prepaid kaart, ik betaal daarvoor 15 euro in de maand en ik krijg daarvoor 2000 sms’n + 2gb internet + de 15 euro natuurlijk.
Ik kom toe met de 2gb internet, je moet natuurlijk niet elke dag filmpjes kijken gewoon als het eens moet ofzo. En voor de rest zit ik op girlscene, facebook & twitter. En thuis maak ik gebruik van m’n wifi.

Ik woon wel in België dus ik weet niet of je hier veel aan hebt :roll_eyes:

dan heb je dus geen prepaid maar een abbo?

en OT. Ik zou een abbonement nemen waar je het toestel dan dus gratis bijkrijgt. Want ik heb nu een prepaid blackberry dus kan alleen met wifi eigenlijk online of het kost me veel geld. En ik merk dat ik steeds meer begin te smsen aangezien ik meer met deze mobiel doe dan met m’n vorige maar ook dat ik het steeds vervelender begin te vinden dat ik alleen met wifi online kan. Want het lijkt vaak dat er best veel wifi plekken zijn maar dit valt zo tegen, en thuis kan je ook gewoon op een computer lijkt me?

ik heb android en prepaid en ik gebruik alleen wifi. ik vind het wel handig, omdat ik alleen wifi thuis of op school nodig hebt. tenminste als je dat leuk vind.

Dat zou ik nooit doen. Het hele idee van dat soort telefoons is juist dat je overal je social media kunt bekijken en dat je overal online kunt zijn. Een prepaid-kaartje in zo’n toestel doen vind ik raar.

Neen, geen abbo hoor :slightly_smiling_face: Ik moet gewoon elke maand herladen om mijn smsen en internet te hebben, anders vervalt dat.

dat wou ik dus eigelijk juist niet, want dat is gewoon veelste veel geld in de maand(voor mij dan) en dat heb ik er niet voor over :blush: