Android of Apple?

Hee,

Ik weet het dus echt niet meer. Of een android toestel of een Iphone? Kan iemand me helpen? En de voordelen en nadelen op een rijtje zetten?

ik vind apple véél fijner
maar dat is bij iedereen verschillend

Ik heb een iphone, maar daarbij komt dat ik alles van apple heb, (PC, laptop etc) daarom is het voor mij makkelijker om een iphone te hebben omdat dan alles automatisch synchroniseert.

Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn iphone, het werkt gemakkelijk en alles is duidelijk terwijl ik dat bij de interface van android telefoons soms lastig vind. Ik hou van de simpelheid van apple en het design, ik vind iphone gewoon weg ook mooier dan android telefoons maar dat is een kwestie van smaak. Je moet zelf wikken en wegen wat jij fijner vind werken, want wat de een vind, vind de ander niet. :wink:

Ik vind de Iphone dus ook mooier ogen. Maar hoe werkt dat dan met betalen voor whatsapp? Want dat is eenmalig 80 cent geloof ik.

Ik heb voor de rest niets van apple.

Ik heb allebei gehad maar ik vind Apple 1000000x fijner. Ik vind de voordelen dat alles gewoon ‘vanzelf’ gaat, het ziet er al goed en minimalistisch (waar ik van hou) uit, werkt smooth en makkelijk, hartstikke snel ook na een jaar HEEL intensief gebruik, apps worden gecontroleerd voor ze in de App store komen dus je downloadt geen virus-zooi, etc. Mijn vriend bijvoorbeeld wil graag dingen aanpassen aan de lay-out van zijn telefoon, illegaal betaalde apps gratis downloaden, andere launchers erop zetten, ja dan is Android beter want dat kan met Apple gewoon niet.

Whatsapp kost 0,89 cent eenmalig, maar dan moet je wel een Apple-ID aanmaken, om via de app store te kunnen downloaden, je apple-ID kun je koppelen aan een creditcard of je moet een itunes kaart kopen (vanaf 10 euro gaan die).

Waar maak je zoiets aan?

Kan je direct doen als je iphone voor het eerst aanzet. :slight_smile:

Oké, want ik wil hem graag via internet bestellen, dus heb niemand die mee kan helpen met instellen haha.

Apple!

Ik super makkelijk, kom je vanzelf allemaal wel achter :slight_smile:

Oké bedankt voor de hulp!

APPLE
APPLE
APPLE

Androidfan hier.

Meiden, mening onderbouwen graag :wink:

Apple want APPLE.

Android want ANDROID.

Oké, oké. M’n zusje heeft een Android (Galaxy S-nogwat), ik heb een iPhone. Maar mijn iPhone is mooier en fijner in gebruik. En een Apple-product is überhaupt praktischer omdat er meer accessoires en apps voor Apple op de markt zijn dan voor Android.

Ik denk trouwens dat het puur van je eigen voorkeur afhangt en dat de systemen verder niet bizar veel verschillen in wat je ermee kunt. Dus ik zeg: vraag eens een Apple fan om d’r telefoon en een Android fan om d’r telefoon en kijk wat jij fijner vindt.

Dat ook ja! Ik weet niet precies wat het is, maar het gebruik went héél snel en om de een of andere reden kun je alles instinctief doen. Idk. Het ‘voelt’ goed.