Andrew Garfield

Aangezien ik mijn meisjes uit het One Direction topic al om de zoveel tijd lastig val met mijn berichten over Andrew (of the Amazing Spiderman films of over hoe geweldig ik Andrew en Emma vind als stel) dacht ik laat ik eens kijken of er animo is voor een topic over hem :sunglasses:

ahhh, hij is zo knap!

hij speelt trouwens ook heel goed. Hij speelt ook in de film ‘never let me go’. IEDEREEN MOET DIE FILM ZIEN.

Oke ik ga hem kijken! Echt gezellig topic dit, dacht al wel dat ik het niet van de grond zou krijgen haha, zonde!

hier een filmpje hij gaat Saterday Night Live presenteren! nicee :bowing_man:

vanmiddag naar the Amazing Spiderman 2 :upside_down_face:

Heel veel plezier, ik wou nog wel een keer haha!
en laat even weten hoe je het hebt gehad :wink:

Hij is echt leuk :3

Ik ga vnv naar de amazing spiderman 2. Heb alleen het einde al gezien (werk in de bios) haha.

Zijn ze aan het begin al een stelletje zeg maar, Emma en Andrew? Of moeten ze dat nog worden? :stuck_out_tongue:

Aan het eind van deel 1 zijn ze wel stelletje als ik het me goed herinner. Maar ik heb deel 2 nog niet gezien

ja dit klopt!
Zullen we oppassen met spoilers in het topic? zou niet leuk zijn voor diegene die nog naar de film moeten gaan! en anders de tekst heeeeel klein maken. zo maar ff een bootschap hoor niet dat iemand iets verkeerd gedaan heeft haha

ik ga ff zoeken of de aflevering van SNL van gisteravond al online staat… daarin gebeurde dit :flushed: :flushed:

oh my god haha

ohnee dat kan niet dat is oud haha, hij heeft nu zijn haar eraf!
of het is opgenomen tijdens de opnames v de film kan ook

dankjewel! ik vond hem echt heel erg leuk!

gelukkig maar! ik zag gister een bericht op tumblr van iemand, ze maakt dit soort tekeningen echt vet

en ze zei:

Fuck you Marc Webb (de regisseur!)
dus ik haar gevraagd waarom ( ik wist het wel waarom maar toch haha)
kreeg ik een heel verhaal van haar over dat ze stad en land had afgereist om de film in het engels te kunnen zien omdat alles in het, volgensmij was het japans, werd nagesynchroniseerd. En ze vond de film niet helemaal wat ze er van verwacht had haha, balen…

zucht… zo mooi.

jaja dat had je niet gedacht he! :smirk:

welterusten! :bowing_man:

Ik vind hen vooral als stel heel heel heel lief.

Zij zijn echt één van de weinige koppels die ik echt leuk vind samen !

Als ik interviews van hun kijk dan geloof ik plots wel in soulmates, perfecter voor elkaar kan je toch gewoon niet zijn lijkt mij.

Helemaal mee eens