Andrelon.

Wat zijn jullie ervaringen met de producten van andrelon?

ehm, ze doen wonderen voor mijn extensions :’)

Haha oke! Helaas gebruik ik geen extensions, maar toch goed om te weten. ^^

Ik heb ooit de mousse gebruikt, die vond ik een beetje ‘‘slapjes’’ het deed niks met mijn haar. Verder gebruik ik eigenlijk nooit Andrelon

Ja ik had ook een keer een mousse geprobeerd, het deed inderdaad vrij weinig met mijn haar. Ik gebruik op dit moment de shampoo en cremespoeling van ‘droog & beschadig haar’ hij bij mij wel goed en ruikt lekker!

bij mij werk het voor geen fuck, altijd als ik andrelon gebruik voelt het onder de douch al helemaal ruw en stug aan en als het opdroogt wordt het snel vet. Ik heb fijn blond haar en gebruik nu nivea blonde gloss shampoo, werkt bij mij veel beter.
Waarschijnlijk zal het gewoon aan het haartype liggen

Ik gebruik al jaren andrelon shampoo. Vind de shampoo’s prima werken en ze ontvetten goed. Alleen ze hebben dus allemaal verschillende dingen zoals: perfecte puntjes, verrassend volume enz. en ik merk daar niet veel van eerlijk gezegd. Als ik verrassend volume gebruik heb ik niet het idee dat ik opeens meer volume heb ofzo. Maar verder doen ze wel gewoon wat een shampoo hoort te doen.

Ik gebruik het haarmasker en het maakt m’n haar heel zacht. :slightly_smiling_face:

Ik gebruik nooit Andrelon :slightly_smiling_face:

Ik gebruik altijd de 2 in 1 shampoo en die vind ik echt super fijn.

Ik vind ze fijn, heb Andrelon mousse voor krullen en Perfecte krul en het werkt allebei prima :wink:

Ik heb al verschillende shampoos geprobeerd maar ik blijf zweren bij Andrelon zomerblond. Ik denk dat het gewoon erg verschillend is qua haartype etc. Ik vind Andrelon in ieder geval erg fijn!

hahha , dat heb ik dus ook.
gebruik al jaren verassende volume van andrelon met conditioner , en met de conditioner gebruik ik verschillende gewoon eentje waar ik zin in heb die koop ik dan. & merk wel een beetje verschil maar het meeste zit aan de geur.

Ik gebruik ookal jaren de shampoo & conditioner.
Verder hebben we thuis de haarlak, mouse, serum en creme. Prima producten !

ik heb de krullenmousse. Zelf heb ik dik haar met slag maar hiervan krijg ik echt krullen! de krulspray werkt bij mij trouwens voor geen meter…

Ik gebruik de shampoo en conditioner, vind het prima werken!

Precies dit. Ik gebruik nu ook wella shampoo en een wella conditioner en daarbij merk je echt verschil! Mijn haar ziet er dan gelijk gezonder uit. Ook tussen de wella producten met verschillende doeleinden merk ik redelijk wat verschil, ik kan 't alleen niet echt uitleggen.

Precies dit!

Ik gebruik de volumespray DuoMist, heerlijk! M’n haar voelt een stuk voller als ik het gebruik :slightly_smiling_face:

Weet iemand of de droogspray goed werkt?