Andrelon Zomerblond

Ik heb pas heel veel blonde highlights in mn haar laten verven.
Nu wil ik dat het nog blonder word.
Weet iemand of Andrelon Zomerblond nou echt je haar blonder maakt? Of in ieder geval lichter?

Nouja ik gebruikte het in de zomer haha, ik kreeg mn haar wel iets blonder maar dat kan ook door de zon komen. Ik denk dat het de blonde kleur gewoon langer behoudt :slightly_smiling_face:

Nee, dan moet je echt een andere shampoo kopen.
die werkt niet xd ik heb het een zomer geprobeert maar het doet vrijwel niks.

En weet je welke shampoo? :stuck_out_tongue:

Ik denk niet dat je haar blonder wordt van shampoo…

gewoon blondspray gebruiken ? schijnt zelfs te werken met een fohn alleen ofzo :slightly_smiling_face:
oh ik lees net wel dat het superslecht is voor je haar ofzo…

john frieda heeft een shampoo voor blond geverfd haar, in een paarse tube. doe je wel 3x zo lang mee, en is superfijn, en zelfs zonder conditioner is mijn haar superzacht! is het proberen wel waard :3

Nee daar wordt het niet blonder van, maar daar is 't toch ook niet voor bedoeld?
Het is maar shampoo. :slightly_smiling_face:

Je haar wordt altijd blonder als je in de zon gaat zitten…

nou paar jaar geleden toen ik naar turkije ging, toen had ik ook die shampoo, ik had wel het idee dat ik er sneller blond mee werd, maar om echt blond te worden moet je toch in de zon gaan zitten =D

Vroeger gebruikte ik altijd Zomerblond (ik ben zelf al blond), maar ik zou niet weten of het mijn haar blonden maakte, maar wat het wel deed vond ik dan. Dat het mijn haar vet maakte

met citroensap en dan in de zon gaan zitten schijnt ook te helpen, maar dat heb ik nog nooit geprobeert en ik zou wel bang zijn dat het vlekkeriger wordt.

Een masker speciaal voor highlights, ik heb er een van l’oreal elvive doet precies wat je wilt en ruikt erg lekker :slightly_smiling_face:

-Ik heb hem trouwens ook heel erg lang als conditioner gebruikt, kan ook makkelijk.

persoonlijk zou ik het niet weer gebruiken want ik ging naar de kapper en mn halve haar was dood door dat spul en toen moest ik een boblijn … :expressionless:
een hell als je eerst lang haar had

Mijn moeder heeft van die blondspray.
& ik heb donkerbruin haar maar ik dacht dat dat haarspray was al een tijdje terug
dus ik dat erzo in spuiten. en toen had ik later echt gewoon een hele lichte pluk echt lichtbruin ofzo … dus dat helpt denk ik sowieso wel als je blond haar heb. ik weet niet meer wat voor merk het was van de Hema ofzo.

Bij mij werkte het wel. Kreeg meer blonde plukken. Ben van mezelf al blond. Maar ben er op en gegeven moment mee gestopt omdat het duur is :stuck_out_tongue:
maar bij mij werkte het wel!