Andrélon zoekt het mooiste haar van nederland!

Andrélon zoekt voor hun 70 jarige bestaan het mooiste haar van Nederland.
je kunt de online casting doen:
http://www.andrelon.nl/
Er zijn 5 categorieën: krul, stijl, kort, kleur, slag.
De prijs is een fotoshoot met 3 vriendinnen, en een pakket met spullen.
Doen jullie mee?

Nee, te lui voor :’)
Heb echt een hekel aan wedstrijden waarbij je zelf stemmen moet werven.

nee, heb lelijk haar

Dat en zulk mooi haar heb ik volgens mij niet (volgens de kapper was de onderste laag van mijn haar wel heel erg mooi, maar de buitenkant… niet :’))

ik zit 9 oktober in brussel.

Zo mee eens

Je kan wel het mooiste haar van Nederland hebben, maar dan moet je ook een leuk hoofd hebben…

idd!

Het gaat er gewoon om wie de meeste stemmen krijgt.

Veel mensen zeggen dat ik heel mooi haar heb, maar ik weet zeker dat ik geen kans maak want ik moet wel supermooihaar hebben om van ikweet niet hoeveel meisjes te winnen

ik vind dat meisje ie nu eerste staat eerlijk gezegd geen mooi haar hebben.

nee ik wil geen fotoshoot winnen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Anonymous link=topic=165649.msg6089677#msg6089677 date=1284493252]
Nee, te lui voor :’)
Heb echt een hekel aan wedstrijden waarbij je zelf stemmen moet werven.[/quote]

Me haar vind ik best mooi, maar nooit mooi genoeg daarvoor.
En idd hekel wanneer je aan iedereen stemmen moet gaan vragen.

Nou mijn haar in ieder geval niet x’D

Sowieso wint de een of andere mega breezer doordat ze allemaal fakking vervelende mailtjes naar dr vrienden stuurt.

Haha wel grappig dat meisjes niet weten watvoor haar ze hebben (lees: steil/slag haar bij krullen)