andrelon perfect krul of andrelon glad en stijl?

ik ben een meisje van 15 jaar.
heb krulend haar met veel volumen en het pluist heel erg nu wil ik een shampo kopen van andrelon maar wat is beter andrelon glad en stijl of andrelon perfect krul.

het liefst wil ik mooie krullen maar ik ben bang dat als ik perfect krul koop het juist meer folume krijgt en dat wil ik juist niet heeft iemand dit ooit geprobeerd en ziet het verschil zeg het dan A.B.U

groetjes SANNE_TJE :dancing_women:

Ik dat niet Van Nivea?
dat van de Reclame bdoel je zonder stijlding glad en stijl?
die heb ik en mn slag wordt er wel minder van maar ik zou
als k jou was met je krullen voor perfecte krul gaan!

ja ik zou als ik jou was ook voor perfecte krul gaan! stijl krijg je ze waarschijnlijk toch niet.
moeder van een vriendin van mij heeft érg veel krullen en die heeft ook perfecte krul en daar pluist t een stuk minder van!

nee andrelon heeft ook een glad en stijl.
en hoe ziet die ene eruit van de reclame?

http://www.planet.nl/upload_mm/6/0/7/1399332504_1999998498_yolanthe.jpg
ik mijn haar zoals haar haar hebben dat heb ik ook wel na het dochen maar als ik dan heb geslapen dan is het een en al pluizebol.

:cold_sweat:

ik gebruik krullen ookal heb ik slag…mar het pluist er een stuk minder van!! en je krullen/ slagen worden ook mooier

ik heb slag, ik gebruik het alle2 wel eens, maar van krul krijg ik niet meer volume hoor. alleen mooiere slag

was het maar zon feest dat je haren glad kan maken met die spul van nivea(A)

bedankt girls
okee ik ga morgen andrellon perfect krul kopen.

nog een vraag moet ik dan ook de creme van andrelon krul kopen of woort dat zo hard, kan ik dan beter andrelon fixx kopen om het te fixeren?

nog bedankt

perfecte krul is goed!

COOL :headbang2

ja ik snap precies wat je bedoelt, ik wil ook zo’n haar maar het mijne pluist best wel…
Ik gebruik ook perfecte krul, en t werkt echt heeel goed! :grinning: een aanrader dus!

Perfecte krul!
Die gebruikt iedereen in mn familie! xD
Maar mijn haar pluist ook heel erg en ik doe dr gewoon een klein beetje babyolie in en dat werkt ook heeel goed:P

Uhm ik heb eerst andrelon glad en steil gebruikt in combinatie met de glad en steil creme, daar merkte ik eigenlijk helemaal geen verschil (ik heb dan ook krullen) en nu gebruik ik perfect krul en dan ook de creme en het helpt echt heel goed :slightly_smiling_face: dus ik raad je de perfect krul aan!

BEDANKT IEDEREEN IK BEN ERG GEHOLPEN DANK JULLIE
JULLIE ZIJN SGATJES :couplekiss_man_woman:

Ik heb ook pluizend haar.
Ik had eerst die perfecte krul,
maar die werkte niet zo goed by mij.
Nu heb ik glad & stijl, werkt perfect.! :grinning:
Maar ligt misschien ook aan myn haar ( = onhandelbaar :wink: )

herkenbaar -.-
maar! ik heb wel iets wat ik goed vind werken,
ook van andrelon: care & repair
je kunt alleen de creme kopen [die zit in zoon zelfde flesje als perfecte krul]
maar met shampoo & cremespoeling & masker werkt echt goed bij mij:D
heb nu iig minder pluis :grinning:

Ik heb ook van dat krullend haar, volgenmsij wel een beetje hetzelfde als jij (hoe je het omschrijft dan.) Kheb ook Anrdelon Perfecte Krul gekocht en het werk echt heel goed!

perfect krul heb ik vorig week gekocht ik vindt dat mijn haar minder pluist en ruikt lekker

ik heb het nu ook gekocht en ook de creme spoeling en het werkt wel een beetje maar de volgende keer doe ik mijn haar anders want nu doe ik het als ik uit de doche kom kammen en dan ondersteboven zo uitslaan dan krijg ik mooie krullen maar ook veel pluis dus ik ga het nu anders aan pakken gewoon laten droogen zander extra spul of droog uitslaan.