Andrelon- mooiste haar van nederland

wie van jullie doen allemaal mee met andrelon- mooiste haar van nederland?

liefs

Ik niet.

?

Noooope.

:")

Ik heb op een kale man gestemd.

^Hahahaha XD

Ik niet.

lol heb me opgegeven :’) heb helemaal geen supermooi haar ofzo xd maar t gaat om t idee dat mensen hieraan meedoen :stuck_out_tongue:

me haar is doodgebleekt
t ziet er wel redelijk normaal uit maar t zal nooit het mooiste haar zijn haha

Ik ga denk ik meedoen want de vorige keer had ik me ook opgegeven na veel ‘Oooh jij hebt echt mooi haar’ en ‘Jij moet je echt daarvoor opgeven’. Alleen was ik erg laat met inschrijven waardoor ik niet genoeg tijd had om stemmen te krijgen (al had ik er toch aardig wat na niet zoveel tijd door kennissen enzo hihi). Alleen is het probleem dat mijn haar op dit moment écht niet meewerkt :frowning_face:.

tot wanneer kan je je opgeven?

Ik vind het raar dat je zelf stemmen moet verzamelen, dan gaat het uiteindelijk dus meer om hoeveel moeite en aandacht je erin steekt en hoeveel vrienden je hebt dan dat mensen echt puur en alleen om je haar stemmen. Ik vind het eerlijker als er dan alleen een jury stemt.

dubbel

ennn nog een keer dubbel

Ik denk dat ik wel mooi haar ervoor heb, heb blond haar en veel krullen. Maar ik ben te lui om me eigen stemmen te verzamelen ervoor. Dat doe ik niet.

Ik vind dat ik mooi haar heb maar ik ga er niet aan meedoen, omdat je inderdaad stemmen moet ‘verzamelen’. Heb ik geen zin in. :slightly_smiling_face: