Anders..

Heeyy meiden,

Ik heb een heel leuk vriendje, en hebben al een half jaar.
Hij is erg lief behalve als zn neef erbij is dan gaat hij stoer doen.
Die neef van hem noemt ook een slet, of dik.
En toen die neef er was noemde mn vriendje me een stalker.
Wat moet ik doen?

Het is typisch gedrag van ‘stoer doen’ bij jongens.
Bespreek het met hem!

Zeggen dat je het niet zo leuk vind dat hij zich ineens anders gedraagt en dat je het raar vind dat zijn neef jou zo noemt.
En anders met zijn neef praten waarom hij zo raar doet over jou.

Het irritante is met die neef valt er niet te praten. Ik bedoel is het niet raar als je vriendje je zo noemt?

Als zijn neef jou een slet noemt zou je vriendje dat niet moeten pikken. Praat er met hem over en maak hem duidelijk dat je het raar vind dat hij zich ineens anders gedraagt als zijn neef er is. Succes.

Dat heb ik gedaan maar z’n neef ontkent het, m’n vriendinnen zeiden ratio hem niet meer moest opzoeken en wachten tot hij naar mij toekomt is dat een idee?

Je kan toch gewoon met je vriend hierover praten? Daar is een relatie toch ook voor. Praat met hem in plaats van hem te negeren, vertel gewoon aan je vriend dat je het vervelend vindt en ik begrijp niet dat je vriend het pikt dat zijn neef jou een slet noemt. Praat gewoon met hem

Kijk, ik heb vandaag met hem gepraat , en hij is oos dat hij ik hem homo noemde. en hij zei ik spreekje ooit nog wel doei! en nu?

Ik vind het al heel erg raar dat hij niet gewoon een fatsoenlijk gesprek met je aan kan gaan, maar het is ook niet de bedoeling dat jullie elkaar uitschelden (kan me voorstellen dat hij het niet echt leuk vindt als je homo tegen hem zegt).

Ik vind het raar dat hij het niet begrijpt dat jij het niet leuk vindt dat zijn neef jou zit uit te schelden en dat hij daar niks over zegt en dat hij vervolgens zelf leuk aan mee doet. Ik vindt ook dat hij zich kinderachtig reageert als je gewoon een normaal gesprek met hem erover wilt voeren.

Om heel eerlijk te zijn zou ik allang klaar zijn geweest met die gozer, er valt niks mee te praten en hij doet achterlijk over jou samen met zijn neef. Ik zou het uitmaken, maarja die keuze is natuurlijk aan jou. Ik zou in ieder geval niet achter hem aan gaan door te bellen, want hij gedraagt zich dom dus laat het maar eens van hem afkomen.