Anders gedragen

Hii guys,

Ik had geen idee of ik dit in Liefde & Boys moest neerzetten, of in Lifestyle.
In ieder geval;

Er is een jongen, -ik noem hem even T- en hij is echt vreselijk veranderd sinds hij met -ik noem haar even H- H heeft. Hij is 15 en zij 17, en hij is echt veranderd.
Eerst waren wij altijd zo close, ik vertelde hem alles en hij vertelde mij alles. Hij is nooit meer in bijvoorbeeld het park, of bij meetings. Dat komt niet omdat hij ineens een vriendin heeft, want hiervoor had hij ook gewoon vriendinnetjes -klinkt lelijk- en hij was er ook gewoon altijd.

We spreken elkaar echt nooit meer, hij is altijd bij H. Of thuis. En als hij dan online is op msn zegt hij amper wat. Ik vind het best erg, want hij was niet zomaar een vriend, hij heeft me door mijn hele pro-ana periode heen geholpen.

Toen ik aan hem vroeg waarom we elkaar nooit meer spraken was hij like; nou, ik was op vakantie, en toen jij.

Maar daarvoor, was hij ook nooit ergens, en nu ook niet.

Gisteren zag ik hem in het park, met H, hij probeert zich echt anders voor te doen dan dat hij is.
Ouder.

Echt heel raar, hij is gewoon een totaal andere persoonlijkheid geworden.
En ik ben niet de enigste die dit denkt.

Met hem praten werkt ook niet, H is er altijd bij.
Ik vind het vreselijk.

Wat moet ik doen? Ik kan ze moeiijk uit elkaar drijven, hij is zo gelukkig met haar. Zij een stuk minder, dat zie je >.<

xoxo,.

Misschien is hij bang om H kwijt te raken, aangezien je zelf ook al zegt dat ze een stuk minder gelukkig is?
En ik geloof dat je het al geprobeerd hebt enzo, lijkt me wel, maar probeer toch met hem te praten. En anders met H praten, of zij ook ziet dat T is veranderd?

Ik wil inderdaad ook graag met hem praten, maar dat ik zo goed als onmogelijk omdat hij altijd samen met H is, en als ik hem dan zie, bijvoorbeeld in het park -H is dan wel mee- dan is er een gelegenheid om te praten, alleen ze blijven dan maar 10 minuutjes omdat ze dan samen ergens anders naartoe gaan.

Met H praten heeft geen zin. Een vriend van me heeft dat ookal geprobeert, H werd helemaal boos ö.

Ik vind haar maar een beetje raar >.<

upup

Stuur hem een sms’je en vraag of hij een keer tijd heeft om te praten? Zonder H uiteraard. :wink:

up voor u

Misschien kan je gewoon weer vragen of hij weer wat leuks met je wilt doen. En als hij dan weer zegt dat hij er niet is enzo *blabla* gewoon voorstellen om gelijk een datum te prikken. Dan kan hij er niet onderuit, of hij zegt de waarheid en waarom hij niet meer wilt afspreken.

inderdaad bel of sms hem om een keer alleen met hem af te spreken om serieus te praten

Oké, zal ik doen, ik vertel nog wel hoe het is gelopen :3

succes!

gewoon met hem praten waar H. bij is?