anders dan anders

ik heb de nodige topics gelezen en ook erop geantwoord.
maar nou gaan de topics grotendeels over waar mensen ontevreden mee zijn, dik, dun, lang, kort, en ga zo maar door!
daarom wil ik dit topic starten en heb het de titel anders dan anders gegeven.

je heb zeg maar een standaard beeld van wat in ´´iedereens´´ ogen mooi is,
dus plaats hier wat bij jou anders is als anders ( anders als het standaard ideaal ) en waar je dus WEL blij mee bent.

ik begin

ik ben iets steviger maar ik ben er best blij mee omdat ik ben wie ik ben en me vrouwelijke figuur best kan waarderen

met dit topic hoop ik mensen te laten zien en merken dat ze best blij mogen zijn ook al is niet alles perfect zoals we zouden willen!

ik hoop op veel leuke positieve reacties :slightly_smiling_face:

leuk idee !
ik ben blij met mijn veeeele sproeten -meestal-

ik ben blij met mijn smalle taille en beetje brede heupen, is mooi in combinatie:)

dubbel

http://www.youtube.com/watch?v=qR3rK0kZFkg ! :slightly_smiling_face:

Ik ben blij met mijn stofwisseling. Ik eet superveel en toch heb ik nog een slank lichaam, niet eng-dun maar normaal-dun :slightly_smiling_face:

ik heb een appelig kontje x)niet mijn woorden haha.

Ik ben blij met mijn buik die -meestal, als ik niet te veel snoep op een dag- mooi plat is met buikspieren :slightly_smiling_face:
Alleen dat niet snoepen lukt niet altijd xD En mijn haar is altijd zacht.

Ik heb een vrij grote moedervlek boven mijn lip. Eén van de zeven schoonheden (I know) maar vroeger haatte ik het! Nu ben ik er best trots op want het maakt me echt tot wie ik ben en onderscheidt me wat van de rest.

Ik ben blij met mijn figuur =)

ik ben blij met mijn ogen en lange wimpers:)

ik ben trots op mijn handen en nagels. ik bijt mn nagels niet, en mn handen zijn mooi klein en smal :grin:

Ik ben blij met mijn ogen, ookal kan ik geen oogschaduw etc op omdat mijn oogleden een beetje hangen, het maakt mijn ogen speciaal.

Ik ben blij met m’n lippen, lichaam en ogen :grin:

Ik ben blij met mijn rode haren (:

Mijn ogen en mijn lippen. Los, de combi niet ;p

Mijn lippen & vingers :'D

Mijn ogen, lippen en handen/vingers =)

Stofwisseling

ik ben best klein, en eerst een beetje mollig maar nu ben ik ietsje afgevallen en nu vind ik mezelf best mooi! Want zelf hou ik ook niet echt van hele dunne meiden, wat steviger vind ik wel mooi. : )
en ik ben blij met mijn kleine lipjes xd
En mijn honing blonde haren !

Mijn lange haren, mijn supersmalle taille, mijn schouder-heup verhouding.
Over het algemeen wel met heel mijn lichaam :slightly_smiling_face: