andermans idolen moeten worden gerespecteerd

Naar aanleiding van het artikel over Taylor Swift vandaag, met veel reacties dacht ik, dit vind ik wel interessant.

Ik ben zelf grote fan van Taylor en verdedig haar/mijzelf (??) als iemand haar uitscheld etc maar zal zelf never nooit daarbij een andere artiest aanvallen.

Het valt ne op hoe vreselijk veel dit wel gebeurd.
Wat vinden jullie hier nou van, moet je een andere artiest in zijn/haar waarde laten, of maakt het jullie niets uit?

inderdaad

hypocriete wijven die gek worden als iemand iets slechts over hun idool zegt maar wel anderen afkraken tot het bot

bijv directioners die taylor gewoon super haten door haylor. stop aub je krijgt harry toch niet

Zoiezo kunnen Directioners en Beliebers bijzonder agressief zijn af en toe :flushed:

maar dat is toch harstikke zonde?

ik heb tweets gelezen ri Taylor als ; IM GONNA KILL YOU STUPID SLIT HARRY IS MINE I FUCKING GOING TO KILL YOU

en dan denk ik, waarom zou je taylor nou daarom haten? ze heeft je toch niets aangedaan.
en dat je haar niet leuk vind, he oke, dat kan gebeuren. maaar zo erg ):

Dit is btw met veel meer artiesten!

Ik wil even zeggen dat je nu ons directioners wel afkraakt dat wij Harry toch niet kunnen krijgen want ja hij is te beroemd voor ons en wij zijn maar domme directioners…
Zo voel ik me nu hoe je het zegt.
Ik haat Taylor niet maar ik zeg het nog maar eens, ik vind het gewoon vervelend dat Taylor haar vriendjes afkraakt in haar liedjes. Je moet je maar is in die jongen zijn schoenen stappen om te voelen hoe hij zich zou voelen.
Hij heeft een leuke tijd met Taylor gehad en het gaat uit omdat het niet goed klikte of whatever en dan PATS BOEM nieuw liedje over hoe slecht hij wel voor haar was ofzoiets.
Nu kraak ik dus Taylor haar liedjes af vind ik :L
IK HOUD VAN HAAR LIEDJES daar niet van maar soms vind ik het gewoon jammer…

En laat ons toch lekker hopen om later met One Direction te trouwen?
Ariana Grande date een fan en Kevin Jonas trouwde met een fan.
Dustja :flushed:

Ja idd. slaat helemaal nergens op.
Sommige fans zijn echt te geobsedeerd.

Ik vind het altijd zo wanhopig als van die tienertjes hun idolen helemaal gaan verdedigen (of andere artiesten uit gaan schelden) met de achterliggende gedachte dat ze hun schatje(s) ooit zullen veroveren. Vind ik zo’n onzin. Ik dacht op mijn 12e ook dat Bill Kaulitz ooit voor me zou vallen, maar helaas, dat is nooit gelukt.
Gewoon lekker iedereen (en zijn artiesten) in waarde laten, dan komt alles goed. Als je muziek niet leuk vind, luister het dan gewoon niet ?! Toch ?!

Ja ik snap er ook niks van.
Sommige mensen worden al hysterisch als je een liedje van Justin Bieber luisterd ofzo… dat zou dan écht niet kunnen…

Judgemental!!!

Bah, heb ik een hekel aan.
Goed topic dit!

Ik ga hem volgen.

upje!

xx

Ze kraakt toch One Direction niet af, wel de directioners. Die hebben wel vaker dingen gedaan dat ik echt niet normaal vind.

Maar ontopic, ik ben het hier volledig mee eens. En niet alleen omdat ik ook fan van Taylor ben. Als dat iemands idol is vind ik niet dat je daar zo op kan reageren, want als je diegene niet mag, hou dan gewoon je mond. Als bijv Taylor iets tweet en de eerste reacties zijn ‘slut’ etc, dan vind ik dat echt triest. Alsof je zelf zo genoemd wilt worden.
En dit gebeurd wel bij meerdere artiesten hoor, ik bedoel niet alleen taylor haha!

Het boeit me niet echt, ik denk toch echt dat artiesten wel beter weten. En ik heb geen medelijden met ze, zij kozen er voor beroemt te worden. Dan krijg je dit, natuurlijk is het erg. Het zijn mensen die muziek maken gewoon een beroep eigenlijk. Ze hebben mazzel dat ze zo’n stem hebben, zijn rijk, en succesvol. Daar ga ik geen medelijden mee hebben.

Oke dat vind ik wel te ver gaan…
Maar ze tweette ook naar ons “Fuck u Directioners” <---- die heeft ze later weer verwijderd maar toch…
Ik haatte Haylor absoluut niet als Harry blij is door haar ben ik tevreden mee, maar stiekem wou ik niet dat ze zouden nemen omdat ik niet bang was voor gebroken harten.
Ik was bang voor haar liedje over Harry :flushed:
Maar toch blijft Love Story mijn favoriete liedje (Yay)
Ookal stal ze ons ‘vriendje’ (heb toch liever Niall hehe)

Dit vind ik eerlijk gezegd nogal overdreven. Ze zegt niet dat iedere Directioner zo is, dus neem het alsjeblieft niet zo persoonlijk.

OT: Ik vind dat je best je mening mag geven over artiesten, zolang je maar binnen de grenzen blijft. Sommige mensen nemen het allemaal iets te serieus.

Dit ja. Maar sommige gaan wel echt heel ver met haten, vooral als ze trends op twitter maken of iets.

Sorry dan (;
Sorry voor het feit dat ik overdreven doe :slightly_smiling_face:

Laten we het erop houden dat we allemaal onze eigen idolen respecteren.
Al ben ik geen Swiftie ik vind haar liedjes wel leuk en dat vind ik goed genoeg :slightly_smiling_face:

ik geloof niet dat ze fuck u directioners heeft getweet. vast een directioner die dat verzonnen heeft, bewerkt en alle directioners happen gelijk. is gewoon onzin, dat geloof je toch zelf niet. Het is gewoon belachelijk dat jij taylor stom vindt omdat ze met harry heb uitgemaakt je kent hun niet misschien is harry wel een enorme klootzak je kan er niet over oordelen.

bijv waar ik me ook over irriteer

lovatics zeggen dat ze tegen pesten zijn maar wel vervolgens wilmer de grond in boren

practice what you preach

Dat vind ik ook echt te ver gaan, hoewel er natuurlijk weinig aan te doen is.
Als iemand zegt dat One Direction geweldig is, zeg ik echt wel dat ik het daar niet mee eens ben, maar ik ga ook niet zomaar allerlei rotdingen over ze roepen (hetzelfde met andere artiesten natuurlijk).

Snap ik. Ik haat One Direction niet, helemaal niet zelfs, want ik vind ze echt heel leuk. En ik wil niet alle directioners over een kam scheren, maar ik vind wel dat sommige echt te ver gaan met haten. Niet alleen op Taylor hoor.

inderdaad dat!

ik ben geen grote fan van Lady GaGa bv, maar ga toch niet trenden #killallthelittlemonsters :’)

ik vind dit een goed topic :slightly_smiling_face: sorry voor dit nutteloze bericht