Anderen zijn mij altijd al voor..

Hee! Ik zit een beetje met een probleem, niet super groot probleem ofzo, maar toch wel vervelend. Het is me vaak voorgekomen dat ik een jongen ontmoet en hem dan echt leuk vind, zonder dat ik vaak met hem gepraat heb, op hyves heb toegevoegd of zelfs zijn msn heb! Als ik hem dan eindelijk op hyves heb toegevoegd en zijn msn heb gevraagd, blijkt hij al een vriendin te hebben…
Terwijl hij nog geen vriendin had toen ik hem ontmoette. Het punt is dus dat als ik nou net iets eerder was geweest, ik zijn vriendinnetje had kunnen zijn! Of is dit nou erg ver gezocht? Ah ik ben altijd zo hopeloos als het op jongens aankomt! Ze zien mij meestal gewoon als een aardig meisje en niet als iemand op wie ze snel verliefd worden zeg maar… Heb ik het zo goed uitgelegt? En heeft iemand tips? Of iemand die hetzelfde heeft?
Alvast Bedankt!! xxx
Sorry als dit een beetje onduidelijk is allemaal!

up?

Ik heb de laatste tijd ook zoiets, iets andders maar het lijkt er wel heel erg op…

Geen ervaring mee sorry haha, upje dan maar.

ow, nou ja toch bedankt!

Oooooh ik heb hetzelfde!
Als ik iemand ergens ontmoet en het klikt wel, gaat het meestal verder op msn/hyves… En ik ben écht niet goed in communiceren met jongens via internet! Dus dan loopt het meestal een beetje vast en dan heeft hij even later een vriendin ><

Maaaaar oke, hier had je dus ook niet zoveel aan. Upje dan maar!

ja, precies hetzelfde dus!!

Ja dat heb ik ook -__- echt kak

hihi, heeft er iemand misschien ook tips? (a)
xx

Blijven proberen.

Maar hoe bedoel je dan blijven proberen? Gewoon steeds op hyves en msn toevoegen net zolang dat er een jongen is die nog geen ander meisje ziet?
xx

ah de laatste tijd had ik dit dus zovaak he, dan zoek ik ze op op hyves, bam, vriendin. naja het enigste wat ik kan zeggen is geef de moed niet op, je komt wel nog een leuke jongen tegen :grinning:

Jup.

hahah oke, dan zal ik wel gewoon doorblijven gaan! (:

Is het trouwens raar als je hem nog maar 1 keertje gezien hebt, hem dan al op hyves gaat toevoegen? Zelfs als je nog niet eens iets tegen hem hebt gezegd, of iig niet echt een gesprek hebt gehad. Hij weet wel wie je bent, maar verder ook niet… Ben je dan niet een beetje opdringerig ofzo… Want je wil er natuurlijk wel snel bij zijn! :wink:

^ nee joh, misschien is het dan juist makkelijker om een gesprekje met 'm te beginnen!

ja inderdaad!

als je niet met hem hebt gepraat wel, want hoe weet hij dan wie je bent? Alleen van gezicht, en dat moet hij dan ook maar net onthouden hebben.

Nee, ik bedoel meer dat je niet echt een gesprek met hem gehad hebt… Bij mij op studiebegeleiding zit een hele leuke jongen en we hebben niet echt een gesprek gehad, maar wel van hoi, wie ben jij en waar zit je op school enzo… Maar ik denk dan altijd als mensen mij snel toevoegen dat ze niks anders te doen hebben ofzo, dus miss denkt hij dat dan ook, snap je?

dubbelpost**