andere vrouwen mooi vinden

Vinden jullie het kunnen dat je vriendje verteld dat hij een meisje/vrouw mooi en aantrekkelijk vindt als je zelf er bij bent?
Ik zit er wel mee…
xx

Ik vind, persoonlijk, het niet kunnen als hij het zégt tegen je. Hij mag het best denken of met z’n vrienden erover hebben, maar niet zeggen :3.

Tja, het moet kunnen denk ik.
Zolang het niet zo’n opmerking wordt van ‘had jij dat nou maar.’

Hij zei het niet recht in mn gezicht maar zijn vrienden waren bezig over een meisje en ze zeiden dat ze haar mooi vonden enzo en toen bevestigde hij dat.

Zolang ze maar op tv zijn en niet iemand waarmee hij om gaat want anders zou ik me wel een beetje zorgen maken als hij in de buurt is.
Maar als ik het ook mag zeggen van mannen op tv, als ik het doe krijg ik zijn handen voor me ogen :frowning_face:

en ik zat naast hem

Haha herkenbaar. Gewoon over een knappe jongen beginnen.

Daar ben ik het mee eens. Als hij dat over een vriendin etc. zou zeggen, zou ik me toch wel zorgen maken.

Doet die van mij niet

Het gaat over een model die onlangs op een feest was in onze stad. Maar hij kent ze niet persoonlijk.

Dit, zolang hij jou maar niet direct met dat andere meisje vergelijkt waar jij bij bent.

ok dan hoef ik me niet echt zorgen te maken volgens mij
bedankt!

Sorry hoor, kom op. Het is 'n model.

M’n vriend heeft toen we het echt net hadden weleens gezegd dat het perfecte lichaam mijn kont en de borsten van z’n ex zou hebben.

Ik was echt gekwetst.
En dat heeft ie geweten ook.

Jahoor dat vind ik prima kunnen.
Ik had het er zelfs vaak over met mijn vriend wie we ‘lekker’ vonden :’)

Myn crush heeft dat ookal tegen andere meisjes gezegt. maar we zijn dus niet officiel samen

Nee vind ik niet kunnen.

Wat is er in HEMELSNAAM mis aan zeggen dat hij een meisje mooi vindt? :confused: Het is ook nooit goed, zegt hij nu nee, en kom je er later achter dat hij haar wel mooi vond, is 't weer niet goed omdat hij liegt :pensive: