Andere vriendinnengroep tegen me

Ja, er zit bij mij op school echt zo’n wannabe wijf, die over de 1000 vrienden op hyves heeft, denkt dat ze alles is, bladiebladiebla.
Ik zei gisteren zachtjes tegen mijn vriendinnen dat ik haar schoenen niet mooi vond. En ze was er ook niet bij ofzo.
Maar schijnbaar heeft iemand dat gehoord, en tegen haar gezegd.
Toen werd ze super pissed, en kwam in de kantine zo dellerig naar mij toe lopen: ‘Ja Laura, als jij iets over mij te zeggen hebt doe dat dan in mijn gezicht!!’
En ik zei van; ‘ik heb helemaal niks over jou te vertellen’. En toen liep ik weg.
FF later heeft ze heel haar vriendinnenleger op mij af gestuurd en beginnen ze te schreeuwen: ‘Waarom zeg jij zo’n dingen over haar en haar schoenen!! Wat heb jij tegen haar?! Doe gewoon normaal!!!’
Dus ik gewoon uitleggen dat ik helemaal niks tegen haar heb enzo.
En de hele dag zijn er nog mensen naar mij toe gekomen om allemaal dingen te vragen, en roepen mensen (inclusief de wannabe zelf) Bitch naar mij.

WTF? Ik heb gewoon een mening, en die heeft perongeluk iemand gehoord en tegen haar gezegd. Nu is ze dus facking boos, en zegt ze alles tegen de héle school! Wat te doen?
Ik negeer haar gwn verder,
maar ik vind het best wel vervelend, dalijk is de hele school tegen mij.
Verder ben ik écht niet onaardig of een bitch ofzo… daarom is het best lullig dat iemand dat had gehoord

wtf? doen die kinderen niet een beetje heel erg overdreven?

ja dat vind ik ook!

dramaqueens.
gewoon bitchslappen :slightly_smiling_face:

Wat een dramaqueen. :’)

De hele school zal zich niet tegen je keren, hoor. :wink: Dat gevoel heb je misschien, maar geloof mij, al die mensen kan het geen bal schelen… Er zijn zoveel meidenruzies op de middelbare school, en waarschijnlijk is het volgende week al wel weer wat gezakt. Gewoon blijven negeren, want die types zijn ontzettend triest. Dat ze het niet eens alleen af kan zonder haar vriendinnen, pff :’)

Gewoon een paar dagen wachten, dan is iedereen het al lang weer vergeten. Ze reageert trouwens wel belachelijk, jij mag haar schoenen toch wel niet mooi vinden? Als ze blijft zeuren kun je dat ook gewoon tegen haar zeggen, dat het gewoon jouw mening is maar dat je verder niks tegen haar hebt.

Dus ze wil de hele school tegen je opzetten omdat jij haar schoenen niet mooi vind? Weird mens.

En verder, negeren denk ik. Er zal vast wel binnenkort weer iets gebeuren wat haar niet bevalt.

Ik heb even je titel veranderd, was niet zo duidelijk namelijk :wink:

Negeer het maar gewoon het is alleen maar bluf :wink:

ik zou gaan lachen XD en zeggen ik zou gaan huilen als ik jou was, maar nee ik denk niet dat dat de beste oplossing is.

Omg ik zou me echt kapot lachen wat doen die overdrijven zeg.
Ik zou ze gewoon verder negeren zoals je al doet.

jeeeetje mina hee
alles wat je kunt doen is negeren denk ik…

Nu lijkt de titel een beetje alsof haar éigen vriendinnengroep tegen haar is, of niet? Maar een tip, hoor!
Wat betreft de veranderde titel, bedoel ik.

hahaha zij is zielig!
naja, gewoon niks van aantrekken en bij je echte vrienden blijven…
Gaat wel weer over!
X

Tegenwoordig mag je geen eigen mening hebben.

Sla haar, echt waar.

Mja ik zet er wel andere bij.

huh? is de titel net veranderd?
vind het nou niet echt passen…

Weetje trouwens al wíe het heeft gezegt?
Want die zou ik als eerste aanspreken.