Ja, er zit bij mij op school echt zo’n wannabe wijf, die over de 1000 vrienden op hyves heeft, denkt dat ze alles is, bladiebladiebla.
Ik zei gisteren zachtjes tegen mijn vriendinnen dat ik haar schoenen niet mooi vond. En ze was er ook niet bij ofzo.
Maar schijnbaar heeft iemand dat gehoord, en tegen haar gezegd.
Toen werd ze super pissed, en kwam in de kantine zo dellerig naar mij toe lopen: ‘Ja Laura, als jij iets over mij te zeggen hebt doe dat dan in mijn gezicht!!’
En ik zei van; ‘ik heb helemaal niks over jou te vertellen’. En toen liep ik weg.
FF later heeft ze heel haar vriendinnenleger op mij af gestuurd en beginnen ze te schreeuwen: ‘Waarom zeg jij zo’n dingen over haar en haar schoenen!! Wat heb jij tegen haar?! Doe gewoon normaal!!!’
Dus ik gewoon uitleggen dat ik helemaal niks tegen haar heb enzo.
En de hele dag zijn er nog mensen naar mij toe gekomen om allemaal dingen te vragen, en roepen mensen (inclusief de wannabe zelf) Bitch naar mij.
WTF? Ik heb gewoon een mening, en die heeft perongeluk iemand gehoord en tegen haar gezegd. Nu is ze dus facking boos, en zegt ze alles tegen de héle school! Wat te doen?
Ik negeer haar gwn verder,
maar ik vind het best wel vervelend, dalijk is de hele school tegen mij.
Verder ben ik écht niet onaardig of een bitch ofzo… daarom is het best lullig dat iemand dat had gehoord