Andere vriendinnen

Ik weet echt precies wat je bedoelt. Echt helemaal. Maar heb je hen al eens gevraagd om bijv. make up te doen bij elkaar, of wat je dan ook wilt doen? Misschien vinden ze het helemaal niet erg?
Je kunt ook andere contacten zoeken, nieuwe vriendinnen, en daar dan mee uit gaan enzo. Mensen uit de klas ofzo?

Maak dan gewoon is een praatje met die meisje waarvan jij
denkt dat dat een leuke vriendin zou zijn… Misschien worden
jullie wel vriendinnen. En dan heb je een vriendin om nagels
mee te lakken enz, een vriendin om mee naar muziek te luisteren,
en vriendinnen om stoer mee te doen(of waarom je dan ook vriendin
met die andere meiden bent).
Nou, ik heb eigenlijk heb ik wel vriendinnen waarmee ik alles kan
doen & delen…

xx

Ik begrijp wel wat je bedoelt.
dan moet je denk ik op zoek gaan naar zo’n vriendin?
uit gaan, kletsen met iedereen. en kijken of je iemand tegen komt met wie je goed kan praten =)

ik heb hetzelfde
en nu ga ik ineens met een meisje uit mijn klas om, terwijl ik eerst dacht dat ze dom was. en via haar heb ik weer andere meiden leren kennen. :slightly_smiling_face:

Ik zou wel met andere meisjes gaan praten, maar je bent waarschijnlijk niet voor niets goede vriendinnen met deze meisjes, dus laat ze niet zomaar in de steek.
Straks blijf je alleen achter. :]

Dankjewel voor de tips. Ik zal wel eens kijken of zij een beetje mee willen veranderen, misschien willen ze idd wel samen opmaken. Ze zijn namelijk wel erg aardig:) Ik durf alleen niet zo goed naar anderen te stappen die ik niet ken. Soms zou ik echt willen dat ik in een andere klas zat en alles over kunnen doen. Ik zit op vwo en bij ons zitten alle leuke mensen op havo zegmaar. Degene uit onze vwo klassen zijn best saai…

Ik wil eventjes iets kwijt waar ik de laatste tijd vaak aan denk.
kijk, ik heb best wat vriendinnen, okee niet duizenden, maar ik kan wel goed met iedereen omgaan en heb ook nog eens 3 beste vriendinen zegmaar.
Alleen is dat juist mijn probleem, ik heb t gevoel dat ik de dupe ben van mijn eigen vrienden. Ik hou zelf van urban muziek, en twee van die drie vriendinnen niet. Eentje wel, maar die mag nooit uit ofzo. Verder zou ik echt graag op een kamer bij een vriendin willen nagels lakken, en lekker roddelen enzo. Leuk opmaken dat soort dingen, maar zo zijn mijn vriendinne niet. Die zijn meer stoer om zo maar te zeggen. Een van die drie vriendinnen wil dan af ent oe wel uit, maar (sorry maar dit moet ik echt kwijt) vind ik een beetje raar. Ik schaam me als ik met haar uitmoet, omdat ze niet echt kan dansen, en leuk opmaken enzo. verder is ze wel aardig hoor.
Maargoed, to the point, ik zie op school wel eens meisjes waarvan ik denk, als ik met hun vriendinnen zou zijn zou ik veel meer van mezelf kwijt kunnen en gewoon leuke dingen doen. Mijn zus heeft bijvoorbeeld een vriendin, en ik moet ook vaak aanhoren dat ik zo op dr lijk enzo. Ik zou echt veel liever zo’n vriendin hebben, dan mijn huidige vriendinnen.
Heeft iemand dit ook? Want ik heb t gevoel dat er veel meer in me zit dan in de weekenden thuis hangen, of van die saaie spelletjes middagen bij een vriendin.