andere school

hi,
ik had laatst ruzie op school met een docent. oke ik zit dus echt op een kutschool zacht uitgedrukt en ik wou sowieso aan het einde van het jaar weggaan, maar nu wil ik het liefst gewoon nog eerder. ik was dus geschorst omdat ik ruzie met haar had maar mij is aanbevolen om een andere school te gaan zoeken. ik dacht dus zo van wtf oke? maar ze willen me van school sturen, maar geven me de vrijheid om zelf weg te gaan omdat het anders op mijn dossier komt te staan. juist, volgensmij hebben ze gewoon geen zin om te helpen om een andere school te gaan zoeken… maar ik kan gewoon echt niet met die docent opschieten vanaf het begin van het jaar al, heb al tig keer nagebleven en ik heb gewoon elke les fittie met haar. maar ze vinden dat het aan mij ligt, oke, die docent heeft mij geslagen en dan geloven ze mij niet ? terwijl de hele klas het gewoon heeft gezien. praten heeft geen zin met haar, echt niet, ik heb al heel veel gesprekken met haar gehad. ook met mijn mentor, afdelingsleider enzo erbij. ze is mijn wiskundedocent maar ik moet elke les apart zitten en krijg dus gewoon geen uitleg, ik snap niets van wiskunde meer… maar ff to the point, het is gewoon geen leuke school. ik heb niet echt vrienden - op school ga ik wel met veel mensen om maar niet buiten school… alleen op school. er worden veel dingen over mij gelult en als ik op school ben word er ook gewoon regelmatig iets naar me geroepen en gescholden.

mijn vader die woont in amersfoort, en per 1 januari moet ik bij hem gaan wonen. mijn moeder die woont in utrecht, maar die heb ik al heel lang niet meer gezien en ik woon dus nu bij mijn oma. die woont ook in utrecht en ik zit op school in utrecht. ik wil dus het liefst gewoon naar een school in amersfoort, maar van mijn vader mag ik niet halverwege het jaar naar een andere school gaan omdat ik nu al hele slechte cijfers heb, kan niet blijven zitten want ik ben al blijven zitten. maar ik wil dit dus wel heel graag, maar dit kan toch ook gewoon?

anyway ik moest het eventjes kwijt ik ben echt boos …
ik heb gewoon echt geen zin om naar school te gaan
eerste les gelijk van die docent.

wie wonen er allemaal in amersfoort ?
of kent daar een leuke school, of een leuke school in de buurt
xxxx

Amersfoort:
Het nieuwe eemland/ de amersfoortse berg/ Het Corderius/ Het farel-college
zelf zat ik op het JvO, een superleuke en kleine school. (maar dat is alleen gymnasium, ik weet niet wat jij doet?) verder hoor ik van alle kanten dat ze allemaal een leuke school zijn* misschien het farel minder* maar er is natuurlijk rivaliteit dus je weet de verhalen nooit perfect. Allemaal degelijke scholen iig, ik zou gewoon kijken waar je het dichtste bij woont(of je vader dan.)

Ohja en als je zwaar streng gelovig bent heb je natuurlijk het Lodenstein xD maargoed als je daarheen wilt moet je dat zelf maar weten:P
ik zou het nooit never doen. De 3 grote in amersfoort zijn gewoon de A’berg, nieuw eemland en corderius.

ik doe havo 3.
weet alleen niet of ik het ga halen… anders ga ik naar vmbo 4.
en als ik het maar net haal ga ik kijken of ik niet beter naar het mbo kan gaan.

maar thanks :slightly_smiling_face:
ik ga het er nog met me pa ff over hebben.
woon zelf 5 minuten van station Amersfoort af,
dus kan ook altijd met de trein of de bus.
en volgend jaar heb k me scooterrr hehehe

maar ik ben niet streng gelovig dus die laatste word hem niet hahaha !