andere school.

Ik ga dit jaar naar een andere school maar door late aanmelding heb ik pas deze week m’n intake, en ik kan daar eigenlijk niet meer op worden afgewezen maar door dat mn intake zo laat is mis ik de introductie week. Ik ben best wel verlegen en heb echt geen idee hoe ik straks mensen moet leren in mijn nieuwe klas, op de school ken ik maar een paar mensen maar die doen heel andere opleidingen dus die zal ik wel weinig tegenkomen, bij de opleiding ken ik helemaal niemand. Hoe zorg ik dat ik straks toch een beetje goed in de groep lig en ook vrienden kan maken zonder introductieweek?

Gewoon bij een groepje mensen gaan staan(Ja even flink zijn) die je leuk lijken en dan voorstellen en vragen of ze ook zin hebben in het nieuwe jaar en hoe zij de introductieweek vonden omdat jij er niet was :slightly_smiling_face:

Hopelijk heb je hier wat aan?

ik ga ook naar nieuwe school!
gelukkig mis ik niet gelijk de introductie (hoop ik:$)
maarja, ik heb geen tips iegenlijk.
snap hoe je je voelt!
gewoon oogcontact maken & lachen enz. helpt vaak wel (:

ja ik hoop dat ik durf wat friesjek zei, als dat lukt dan komt het hopelijk wel goed. Ben alleen zo bang dat t allemaal bitches zijn…

&ik ga ook nr een andere school! ik heb net het zelfde probleem,waar moet ik tog staan in die eerste speeltijd ? ik denk aan niks anders want woensdag is mijn eerste schooldag…wat ik aan moet enzo! ik ben al eerder naar ander scholen gegaan dus het zal wel goesd gegeaan zijn wnat ik kan het me echt nie mr herinneren…ik heb nog nooit alleen gestaan . en tip gwn sociaal zijn dat vinden ze leuk! en natuurlijk blijf jezelf ?? ik ben benieuwd hoe het bij julliei gegaan is !! laat aub iets weten!

en hoe was jullie eerste schooldag ?? mijne oke!! was totaal nie eng ofzo…ma ik wt ng niet bij wie ik morgen stn moet ;(

Oh ik had vorig jaar precies hetzelfde probleem.
In die week dat ze introductie hadden heb ik me omgeschreven naar een andere opleiding.
Ik doe volwassenonderwijs dus ik heb daar sowieso geen vrienden gemaakt gaat er erg moeilijk want je bent er ook wel een beetje op jezelf.