Andere school, maar welke?

Ik moet dus nu gaan kiezen voor een andere school, maar ik weet niet welke. al mijn vrienden gaan waarschijnlijk naar school 1 en bijna niemand naar school 2. school 1 heeft een nieuw gebouw dat heel mooi moet zijn, maar ik hoor er hele slechte dingen over. alle muren zijn van glas, zelfs tussen 2 lokalen. en ik kan me al niet perfect concentreren xd. school 2 is lelijk en oud, ik ken er wel mensen maar niet goed. je hebt er wel klassikaal leren en bij school 1 niet en ik kan me in een groot lokaal met groepen niet goed concenteren dus het is wel beter bij school2. ik zit nu in het 2e en ik haal havo maar op het nippertje, dus ik moet er wel mijn best voor gaan doen. wat zouden jullie doen?

school 2, geen klassikale lessen en glazen muren tussen klassen werkt niet lijkt mij. dan is er veel te veel lawaai en als je met grote groepen in een lokaal zit, lijkt me ook niet ideaal voor de concentratie. dat er meer mensen naar school 1 gaan zou ik buiten beschouwing laten. het gaat om jouw toekomst. op die andere school maak je vast ook wel vriendinnen. succes met kiezen!

ik zou 2 doen want je zal toch wel nieuwe vriedinnen maken.
En als je havo net op het nippertje haalt heb je wel de concentratie nodig om te leren. en anders kan het zijn dat je naar mavo zakt.