andere oorbellen laten schieten (ipv de standaard knopjes)?

Hee, mijn gaatjes zijn nu dichtgegroeid en ik wou graag opnieuw oorbellen laten schieten. Maar kun je ook andere oorbellen kiezen ipv de knopjes die ze er standaard altijd in schieten?

nee denk het niet.

hartje, maantje, sterretje, diamantje, bolletje, bloempje
dat is het denk ik =/

Maakt het veel uit? :stuck_out_tongue: Na een tijdje kan je ze toch wel verwisselen.

ik heb al sinds dat ik 5 ben gaatjes, en toen had ik lieveheersbeesjes :grinning:

Je moet de zogenaamde ‘zweerknopjes’ zes weken inhouden, daarna kun je andere oorbellen dragen.

ik had gewoon met een diamantje erin hoor, geen saai knopje :stuck_out_tongue:.

ofja, dat kan je ook saainoemen natuurlijk.

Ik zou het laten piercen, dan heb je veel meer keuze+het is veel veel beter voor je. Ook kwa genezening enz.

• sowiso piercen.
  • na 6 weken kan je toch andere in.

Wat is het verschil dan? En kan dat gewoon bij Bijou Brigitte en zo?

je bedoelt dus het type knopje? jahoor, met diamantje, of knopje, groot of klein, dat kan gewoon. moet je even naar informeren bij de juwelier.

trouwens, ik had maar 2 keuzes bij het piercen hoor.

licht er gewoon aan waar je het doet. mijn gaatje is prima genezen na 6 weken, maar mijn piercings na 8 nog steeds niet.

Ik heb mijn oorbellen al meer dan een jaar (als het onderhand geen 2 jaar is…) en ik doe nog steeds elke dag met sterilon enzo, ik kan ze ook nooit uitdoen want dan zijn ze meteen dichtgegroeid in een nachtje.
En als ik dan oorbellen wil dragen dan kan ik dat meestal 1 dag en dan een week erna pas weer ofzo.
Maar ik kan ook niet tegen zilver/goud/nep/enz. alleen tegen titanium. :stuck_out_tongue:

Bij mijn tweede gaatjes hebben ze niet geschoten en niet gepierced, het was meer een soort nietapparaat xD Dus het leek op zo’n schietpistooltje, maar dan duwden ze de oorbel er gewoon langzaam doorheen.

@LottosS: Dat is gewoon bull, want het heeft de zelfde werking als je het laat schieten als bij de juwelier . Die moeten net zo hygiënisch zijn,

Overig moet je niet verwachten dat je gelijk mooie grote ringen in kan :slightly_smiling_face: ik had gewoon een stuk metaal knopje ofzoiets.

ik heb mijn 2de gaatje nu ong. een half jaar gelden laten schieten bij de bijou birgitte en daar had je bij ons echt keuze uit ong 8 verschillende knopjes en er waren wel saaie bij maar ik vond die van mij ook niet saai ofzo.

ik had overigens wel heel veel last van me oor maar ik denk dat dat gewoon aan mij ligt want mijn 1ste gaatje heb ik bij een echte juwelier laten schieten en toen had ik er ook last van.

Ik twijfel heel erg , kan je ergens kleine ringetjes inkrijgen ?

Mijn eerste 2 gaatjes waren lieveheersbeestjes, en mijn andere 2 gaatjes waren diamantjes. Dus je kan wel leuke vormpjes/diamantjes uitkiezen, maar deze moet je dan wel 6 weken inhouden totdat je grotere oorbellen in kan doen. Bij onze juwelier kan je uit veel verschillende knopjes kiezen, ook uit verschillende kleuren (diamantjes). En piercen kan natuurlijk ook.

Ik denk dat zo overal wel diamantjes verkopen deze tijd, toen ik zes maanden was en mijn ouders mijn eerste gaatjes lieten schieten had ik appeltjes! Ik heb ze nog steeds! Zo’n 5 jaar terug heb ik mijn “tweede gaatjes” laten schieten, en toen had ik gewoon zilveren bolletjes, maar dat was prima, aangezien dat toch niet was om iets speciaals in te hangen.