andere methode voor steil haar?

ik heb van mezelf krullen/slag.
ik wil dus steil, ik weet hoe slecht het is maar toch steil ik het elke dag.
maar is er een andere methode zonder de steiltang om 't toch mooi steil te krijgen?
en ik heb het ook met alleen de fohn geprobeerd maar dan wordt 't pluizig en moet ik het als nog steilen x’d

Daar zou ik ook wel es antwoord op willen weten :grinning: ik heb vanmezelf heel veel krullen, maar steil haar vind ik ook leuk! trouwens, ik heb van dat spul gebruikt: brylcreme. hierdoor werd mn haar wel steiler, maar niet helemaal. Maar dit spul kan je alleen gebruiken, als je last heb van heel pluizg haar. anders wordt je haar veel te vet!

Permanent.

Dan is het nog gezonder om het elke dag te steilen.
Je haar steil permanenten is ontzettend schadelijk.

Alle haartypes kunnen genieten van de voordelen van deze nieuwe technologie, maar de meest drastische resultaten worden bereikt bij extreem beschadigd haar. Ik ben er zeker van dat je zowel verbaast als gelukkig zal zijn met de resultaten.
De Braziliaanse keratine behandeling is een nieuwe technologie die krullend en krouzig haar weer rechter en gezonder maakt.
95% van de krullen verdwijnen en het haar wordt zachter en glanzender. Het is een ton-toxische behandeling die het haar niet beschadigd. In tegendeel, hoe meer je de behandeling toepast, hoe gezonder het haar wordt.
Bij elke benhandeling, zorgt de toevoeging van keratine aan het haar ervoor dat het haar:

• zijdezacht wordt
  • rechter en glanzender is
  • vlugger en gemakkelijker te drogen is
  • minder styling en onderhoud nodig heeft

Veel gestelde vragen
Wordt mijn haar helemaal recht?
Keratine Therapy zal het haar niet volledig rechten. De keratine wordt tot diep in de haarschubben gebracht waardoor tot 95% van de krullen verwijderen.

Hoe helpt Keratine?
Bij de geboorte zit 70 tot 80% keratine in ons haar. Naar mate we ouder worden verminderen deze waarden waardoor ons haar meer krouzig en minder glanzend wordt. Door het keratine-gehalte in het haar te herstellen wordt het haar terug rechter, zachter, glanzender en makkelijker te onderhouden.

Wat als mijn haar al beschadigd is?
De behandeling geeft eigenlijk betere resultaten op beschadigd, poreus haar. Je kan het vergelijken met een kapot wegdek waarop een nieuwe asvaltlaag wordt gelegd. Alle putten worden gevuld en de weg is weer als nieuw.

Hoe lang blijft de behandeling werken?
De behandeling word langzaam uitgewassen in gemiddeld 3 tot 5 maanden.
Het proces kan gedeactiveerd worden door eenvoudig van shampoo te veranderen.

Wat als mijn haar al chemisch gestraightened is?
De behandeling kan over elke andere procedure worden aangebracht.

Kan ik mijn haar kleuren?
Je kan je haar kleuren op dezelfde dag vlak voor het aanbrengen van de Keratine behandeling. Zo wordt de kleur ingesloten en blijft het langer. Anders kan je je haar 2 weken na de behandeling kleuren.

Kan de behandeling op kinderen worden toegepast?
Ja, het wordt aangeraden voor kinderen vanaf 6 jaar.

Kan ik mijn haar wassen na de behandeling?
De eerste keer moet er 3 dagen gewacht worden na de behandeling.

Welke shampoo moet ik gebruiken na de behandeling?
Enkel sulfaat-vrije shampoo met een ph-waarde minder dan 5 mag gebruikt worden. U kunt dit bij mij kopen samen met een conditioner.

Kan ik de behandeling elke maand doen?
Ja, je hoeft niet te wachten tot de behandeling is uitgewerkt na 3 maanden.

een serie stijlproducten gebruiken
en je haar enorm stijl borstelen als het nat is (doe dan eerst een stijl-leave-in-conditioner in!)
en als het droog is met stijlserum wéér rechtkammen.

een roterende krulborstel gebruiken.

ik weet het , het heet een krulborstel, maar als je er een techniek voor hebt kun je het makkelijk stijlen

strijk het.

haha ^
maar die krulborstel, is wel een goed idee.
maar ik heb een nog betere oplossing!
ik heb een krulborstel met een opzetstuk als stijler. dit is beter voor je haar, omdat het niet superheet is en je haar meteen wordt gedroogd. en natuurlijk goede bescherming tegen de warmte gebruiken!

Droog.

Als je haar nat is met een hele dunne kam je haar kammen misschien? Zeg maar zo’n kam waar je van die hele strakke scheidingen mee kan maken.

Dus, wat is het nou precies?

Ik heb ook slag.
Als ik mijn haar heb gewassen en er niets aan doe, dan krult het. Maar als ik eht dan kam, wordt mijn haar een stuk stijler. De puntjes krullen dan een klein beeetje maar met een stijltang is dat zo opgelost.
Miss helpt dat ook bij jou?

ik heb van john frieda iets dat je haar stijl maakt en werkt eigenlijk beter dan k verwachten. ik heb slag in me haar en mijn haar wordt er echt bijna perfect stijl van

het ziet er ongeveer zo uit, alleen is dit de ‘krul’ versie :wink:
http://cdni.condenast.co…izzEase_Dream_Curls_b.jpg

Slapen op halfdroog haar kan ook helpen!

Droog? Dat deed ik ook toen ik geen stijltang had. En ik kon veel meisjes die dat ook deden :’'V

Edit: maar mijn haar was wel dood na enkele maanden. En ALS je dat doet moet het op de laagste stand gezet worden.

die heb ik ook, ik heb een beetje krullen
en daarmee word het wel stijl. alhoewel, als ik door de wind ga fietsen ofzo krijg ik opeens pijpekrullen :stuck_out_tongue:

john frieda werkt niet bij mij.
en daarnaast word het superdupervet.
echt ranzig (’:

werkt bij mij niet! Ik heb golven in mijn haar,
maar als ik het was en dan met nog halfnat haar ga slapen heb ik s ochtends echt pijpenkrullen. Dat is dan nog mooi, maar als ik het dan kam lijkt het zeg maar ontploft xD Stijltang voor mij dus (maar niet elke dag)

Ik gebruik altijd andrelon Glad&Stijl. & dan ook de cremespoeling.
Iedereen zegt altijd dat mijn haar heel lekker ruikt en zacht is.
Ik heb van mezelf ook een soort slag en soms krullen.
Maar ik Föhn het wel elke dag, ookal is het heel slecht voor je haar.
Als je die shampoo gebruikt en ook nog föhnt is het bij jou waarschijnlijk ook wel steil! En ik borstel het eigenlijk nooit, omdat ik door die shampoo geen klitten heb dus heeft het geen nut om het te borstelen, wat ook slecht voor je haar is.

Succes nog verder! :wink: