Andere mensen ergeren.

Haai. Ik wist niet hoe ik de titel moest noemen dus dan maar dat :stuck_out_tongue:

[b]Nou ik was laatst dus de boel aan het onderkliederen met stoepkrijt want ik verveelde me
Gewoon overal Dees Ruleert en Wir Lieben TokioHotel enzoo.

En toen kwam er zoon mens op me aflopen en vroeg wat ik aan het doen was O.o
En toen zei ik: ‘Jaa ik ben aan het tekenen. *:pensive:*’
Zij:‘oohw, ben jij daar niet té oud voor’
Ik: ‘Neeeh :grinning:
Zij: ‘Maar dat blijft er wel zitten hea!’
Ik: ‘Dat is de bedoeling.’
Zij: ‘Nouu ik vindt het schandalig’
Ik:’?’
Zij:‘Jaah! Daar kun je een boette voor krijgen! *BlaBlaBla*’
Ik:‘Oow.’
Zij:‘Dus ik zal maar maken dat je wegkomt’

Nou ik dus mokkend weg lopen :pensive:
En het was half af. XD
Maar goed. Ik vind het geen overtreding hoor ^^ het is geen graffiti.
Maar goed wie heeft er ook wel eens zoiets meegemaakt? :astonished:[/b]

ik
ook met watergevechten dan is het opeens overlast
als kinderen het doen is het leuk
als ik het doe is het overlast x]

ja :crazy_face: bij ons achter wonen allemaal van die zeurende oudjes <_<
En ik ging een keer me hond uitlaten, en die ging toen behoorlijk tekeer tegen zon keffertje van hun xD maar hij wilde niet luisteren dus ik gaf hem een klein tikje op ze kont dat ie op mij moest letten en niet op die hond.
komt die vrouw helemaal 'jaaaaaaaaa en je mag je hond niet slaaan en dit en dat , blalbalbaaa.

dus ik dacht echt: What the hell ?:flushed:
en ik ga me hond echt geen pijn doen hoor xD pffff. die mensen hebben echt niks te doen soms…

De volwassene bij mij in de buurt kunnen er alleen maar om lachen hihi :]
Vooral als ze opeens een stel 14/15 jarige zien stoepkrijten.

hahaha ja hier ook inderdaad!!

wat een belachelijkheid trouwens zeg datdat mens zich daar mee bemoeit :stuck_out_tongue:

Die hebben dus echt niks te doen thuis.
Gaan ze lekker op straat ronddwalen, in de hoop dat iemand iets ‘crimineels’ doet…

WOEHOE.

OMG, wat was dat mens haar probleem!
Na 1 regenbui is toch alles weg =P
En volgens mij is het echt niet strafbaar!

Bejaarden zeiken altijd…beetje zeuren dat wij niet opletten in het verkeer, snijden ze zelf schandalig af, rijden ze midden op de weg etc.

Ja idd, dat is zo erg, en het zijn bijna ALTIJD oudjes :pensive:
Eerst, was niet in mijn buurt hadden we ijsje gekocht.
Maar toen zaten we best vol, en we hadden nog het ijsje… (half opgegeten ofzo)
Dus gingen we op de muur hartjes tekenen en schrijven enzo gewoon onzin.
Het was gewoon IJS wat er na EEN UUR regenen eraf gaat!
Gaat zo’n oma zeggen ja het is strafbaar etc etc ik let op jullie ik bel de politie echt zo idioooot!

Trouwens STOEPkrijt is niet strafbaar hoor!
Waarvoor hebben ze het anders?!

Ja in een dorp waar ik best wel heel vaak kom is er dus een schoolplein. Dat schoolplein word gebruikt als hangplek en er word heel veel gevoetbalt. Er staat dus een goal en achter dat goal staat een heel hoog hek zodat de bal niet telkens op straat rolt. Komt er zo’n vent naar buiten vanuit zijn flat zegt ie: ‘Jeetje mineetje ik word helemaal gek van die kanker bal. Moet ik soms de politie bellen?’ Doordat de bal telkens tegen dat hek aankomt, gaat dat hek trillen. Dat maakt herrie. Dat vond die vent dus niet leuk. Maar wat moet de politie ervan zeggen? Dat hek staat er met een doel, dat de bal niet door de ruiten van de flat vliegt. En het grappige was dat die vent een bal had afgepakt, toen gooide hij hem terug en gooide die hem vol op een auto. XD

stoepkrijt gaat eraf met water :wink:

ik ging een keer met iemand in bomen klimmen (:stuck_out_tongue: een paar jaartjes geleden denk ik) en toen kwam er zo n man die zei dat we dat niet mochten doen omdat ie 200 gulden voor de grond had betaald ofzo (herinner het me nog een klein beetje vaag, maar het was niet eens zijn grond, was gewoon gemeentetuin ofzo, denk ik XD)
maar goed wij gingen er dus uit, niet dat we iets kapot gemaakt hadden ofzo.
Maar ja, als je in bomen gaat klimmen zijn er haast altijd van die mensen die het weer heel erg vinden enzo. (iemand anders heeft namelijk in haar buurt ook zulke mensen). Ik snap er eerlijk gezegd nooit wat van, als je niets kapot maakt, en je staat niet in iemands tuin, wat is er dan erg aan?
Maar kan ook aan mij liggen hoor XD
Trouwens, het was ook een oudere :stuck_out_tongue:

Ik heb meer last van die oudjes dan zij van mij.
Stomme ouderen van tegenwoordig.
Laatst fietste ik naar huis, dus ik bel met mn fietsbel, en haal die mensen in, zeggen ze; ‘Kun je niet bellen ofzo!?’’
Ik helemaal verontwaardigt :p.
Of dat ze denken dat je voordringt terwijl jij toch echt eerder was.
Ik heb soms een ontzettende hekel aan oude mensen ;p.

huh wtf? het is maar stoepkrijt:S
als een klein kind het had gedaan zouden ze het wel goed vinden…
ik vind egt dat jongeren gediscrimineerd worden:(
als kinderen iets verkeerd doen dan kunnen ze er nix aan doen want het zijn nog maar kinderen… en als volwassenen het doen dan “kan het iedereen gebeuren”.
als wij het doen dan is het: tss die jeugd van tegenwoordig:S en dan worden we vuil aangekeken:S

dom hea

Vanmorgen op het werk begonnen collega’s van me erover dat oudjes ‘‘steeds eigenwijzer/vregger worden’’ Dat ze een grote mond krijgen enzo x)

Mijn broer voetbalde vroeger op een parkeerplaats, en hij schopte de bal tegen de muur. Er woont een vrouw naast en die kwam naar hem toen en zei: ‘‘Wil je daar mee ophouden want ik heb er last van.’’ dus hij ging weg en de volgende dag ging hij weer voetballen. Komt die vrouw weer: ‘‘Ik vroeg of je daarmee wilde ophouden! Anders bel ik de politie.’’ En toen een uurtje later ging haar zoon daar voetballen!
En toen zeiden wij dat we er last van hadden. xD

Haha ja dat had ik ook toen ik met mn vriendin in de bios bij een of andere kinderfilm popcorn naar klein kindjes ging gooien, toen kwamen er ook mensen naar ons toe om te zeiken.

wij waren eens aan het voetballen op het pleintje voor ons huis en toen kwam de bal een keer in de voortuin van een of ander zeikmens
dus zij flipte helemaal en zij dat ze de politie ging bellen als de bal nog eens over het hekje ging
omdat anders haar boom eraan ging
toen hadden we een briefje in haar brievenbus gedaan met erop: WIJ WILLEN SPELEN!!!
( we waren toen een jaar of 7/8 ) xD

Ik schud jou vriendelijk de hand. Een paar jaar geleden gebeurde bij mij precies hetzelfde, alleen was ik niet degene die gooide. Lekker boeien, dacht de bioscoopeigenaar: ga de boel maar lekker schoonmaken.