Andere Meisjes

De jongen waarop ik verlief ben gaat op hyves enzo met heel veel andere meisjes om, maar op school kijkt hij de hele tijd naar míj en m’n beste vriendin zegt dat hij me leuk vind, maar ik twijfel nu want al die krabbels va die meisjes zitten vol met Hartjes en verliefde poppetjes, en ik kijk dan bij die meisjes wat hij geantwoord heeft en dat is dat meestal alleen een zin met een hartje erin, en bij mij doet ie onder aan zo’n Xje dus denkje dat ie me leuk vind?

Ik vraag nooit snel om hulp op een forum en al helemaal niet hier over Maar ik word nu echt GEK!!!
Weet iemand miss. anders een manier om het onopvallend aan hhem tevrgn? Dat vind ik wel zo prettig :stuck_out_tongue:
X. J.

zoiets heb ik ook een beetje met een jongen,
upje!

ik denk dat die jongen zelf de enige is die een antwoord heeft op je vraag, eerlijk gezegd.
Je kunt er wel over filosoferen maar niemand hier weet echt het antwoord.

Precies, wij kennen die hele dude niet eens

Vraag het hem gewoon!

Ookej dankj jullie wel hoor, maar weten jullie dan toch voor de zeker heid een manier om het ongemerkt tevrgn? ik zat aan tednken als iets van: Wat ben jij populair zeg :ok_woman: Dan nog ff anders, maar in ieder geval hier ene beetje opgebazeerd

XX.

Ja, zo te horen is het wel een jongen die aandacht van meisjes leuk vindt (welke jongen niet?), maar daar kan je verder niet uit opmaken of hij jou wel of niet leuk vindt… Dus of vragen, of gewoon zelf een beetje gaan flirten en dan kom je er ook vanzelf achter.

Dat is wel goed! =P
Beetje subtiel.

Dankj

1. Je bent 12, ik weet niet hoe oud die jongen is maar als hij ook 12 is zou ik me niet al teveel zorgen maken, die kusjes en hartjes en blablabla betekent toch niets op die leeftijd
  2. Het is Hyves, onpersoonlijker kan haast niet
  3. Als je het echt per se wilt weten, gewoon vragen aan hem

… Ondanks die killheid toch bedankt

Maar heeft iemand nog een idee hoe ik eht hem onopvallend kan vrgn?

Echt niemand nog een idee? :frowning_face:

IK d8 zelf aan: Woow jij bent wel populair he? Hoe komt dat zo?

Misschien?

ik vind dat persoonlijk een beetje stalkerig overkomen.

Dat is waar

Vind ik niet eigenlijk. Gewoon met een knipoog erbij:

Zo, jij bent populair! Hoe komt dat zo? :wink:

Lol dat is ook weer waar :grinning:

Trouwens, wat laten die andere meisjes achter? Als zij ook zo’n hele rij slijm smilies neerzetten doet hij dat waarschijnlijk terug uit beleefdheid. Denk ik.