Andere kledingstijl?

Hoi meiden, ik wil graag een andere kledingstijl maar ik ben bang dat het me niet staat…
tips??

x

Je weet pas of het je staat als je het uitprobeerd!

Ik heb dat al eens gedaan maar toen kreeg ik alleen maar negative reacties

So what? Jij vind het leuk, dus gewoon doen.

Ga een keer naar een kledingwinkel, en kies daar kleding uit om te passen. Als het niet staat kan je het zo weer terug leggen :stuck_out_tongue:

misschien kan je ook een moodboard maken in de gewenste kledingstijl om een goed beeld te krijgen van wat je wilt

kan je het niet geleidelijk aan veranderen. anders schrikken mensen misschien omdat ze dit niet van je gewent zijn. gewoon proberen :wink:

Trek je er niks van aan, er zijn altijd mensen die het niet leuk vinden. EN de meesten zijn gewoon jaloers omdat jij het wel aandurft! Gewoon doen

Als jij je er eigen goed in voelt dan moet je het gewoon doen! Negeer het negatieve commentaar.

Dankjulliewelallemaal<3

derdaad gewoon doen. Je hoeft het natuurlijk ook niet in 1 keer helemaal anders rond te lopen als je de opmerkingen vervelend vind. Doe het in kleine stapjes dan is het waarschijnlijk minder opvallend.

Het is nu zomervakantie(of bijna voor sommigen) dus dan kun die tijd mooi gebruiken om vertrouwd te raken met een nieuwe stijl.
Dan kun je vol zelfvertrouwen met je nieuwe stijl naar school.

Dit inderdaad:

Het is heel leuk om een nieuwe stijl te ontwikkelen. Persoonlijk vind ik ook dat het hoort bij je algemene ontwikkeling, omdat veel mensen zich uiten in hun kleding en je zo dus meer achter jezelf kunt komen :slightly_smiling_face:

Als jij het mooi vind en je ermee op je gemak, gewoon lekker aantrekken! Mensen hebben altijd wat te zeuren meid, moet je je niet door tegen laten houden. Belangrijkste is dat jij je lekker voelt in je kleding.

Een tip: kijk wat jij leuk vind en draag het, heb schijt aan de andere!
Elke dag beleef je maar 1 keer dus geniet!

In het begin zeiken er misschien wat mensen die niet openstaan voor nieuwe dingen, maar na een paar keer zijn ze het wel al gewend hoor. Gewoon doen dus:) (Al heb ik er zelf ook niet helemaal de moed voor maar oke haha)

Aan welke stijl of kleurencombinaties moet ik dan denken? Nu kan ik mij bij een ‘‘andere stijl’’ maar weinig voorstellen. :cold_sweat: