Andere klas of niet?

Heej meiden.
morgen is de laatste dag van de tweede week op school, dus ik zou nog van klas kunnen veranderen.
de reden hiervoor is dat ik in deze klas geen vriendinnen heb, nouja, eentje maar ik weet uit ervaring dat op haar niet kan bouwen en niks aan haar zal hebben als ik haar ‘echt nodig heb, ook doet ze bij andere ’ populaire’ mensen van vmbo veel stoerder en bot tegen mij. ook al is ze opzich wel een goede vriendin, ze zeurt alleen maar en ze zal er dus nooit echt voor me zijn. (ervaring,)
nu in de andere klas, zitten een paar meiden die ik 'echt aardig vind en een best goede vriendin. Nu weet ik niet of ik zou wisselen of niet?
want mijn klas nu is net niet erg genoeg om te wisselen maar ook weer net niet genoeg om te blijven.
hebben jullie een idee?

Ik zou ruilen

Ik weet niet, ik was in de eerste van klas veranderd. Omdat ik kapot gepest werd,en dat viel niet bij iedereen goed. Ik werd uiteindelijk weer weggepest, mede dankzij mijn oude klasgenoten. Werd verrader genoemd, en goh voel je je te goed voor ons. Ik weet ook dat de meisjes van wie ik dacht dat ze leuk waren, niet zo leuk waren.
Je moet er hard over nadenken, want er gaat zeker over je gepraat worden.

Ik zou het wel doen als ik jou was.

ik zou het ook doen.

Dat is echt zielig,
zie ik eigelijk niet gebeuren bij ons op school. Dus ligt eraan hoe je school is en of een klas echt heel close is zeg maar, want dat is bij ons dus echt niet.

Wel doen, je moet er nog een heel jaar mee zitten.

Gewoon doen, misschien kan het niet eens maar ik zou het wel proberen.
Ik ben ook in een klas gekomen vol met mensen die niet mijn type zijn, een paar wel maar dat zijn er maar 2… de rest waren nogal nerds, maar dan van die irritante weetjewel (die doen alsof ze heel leuk zijn en makeup op gaan doen in de les, en heel nep verwaand doen enzo) . En mijn vriendinnen allemaal in 1 klas… Heb ook overplaatsing gevraagd maar het kon niet :frowning_face:

nee en dit is pas de tweede week dus echt close zijn we niet.
maar die ene vriendin zei; ’ als je weggaat zijn we echt niet meer bevriend. ’

mm, nou in die andere klas zijn het ook niet echt hele goede vriendinnen, dat is het probleem…
en dalijk stellen hun het helemaal neit op prijs dat ik kom?

dit is trouwens mijn probleem niet het hare. :blush:

en ik heb trouwens wel meer vriendinnen in die klas, maar geen goede, en ze zijn best saai…
(sorrydatik door je verhaalstorm.)

praat er dan over met je andere vriendinnen

up

ik zou het iig proberen, of je zit dit jaar in een superleuke klas! Met je vriendinnen dus :slightly_smiling_face: OF je zit het hele jaar in deze klas met het idee dat je ook had kunnen ruilen en je vriendinnen die tegen je zeggen hoe leuk hun klas wel niet is… en jij zit dan nog steeds bij dat ene ‘leuke’ meisje :’)
hm best domme reactie, achja…
xx

up!

wisselen. Ik zat in de 4e ook zonder vriendinnen in de klas, alleen met meisjes die “wel leuk” waren, maar meer ook niet. Voor een heel jaar is dat gewoon echt niet fijn, vooral omdat in de bovenbouw de groepjes vaak al bepaald zijn.

boeiend je hebt toch pauze samen?

jaoké, maar ik heb op dit niveau soieso m’n vriendinnen niet, alleen in die andere klas toch nog meer leuke meisjes die vriendinnen kunnen worden…
maar hier zittener ook wel drie die heeel misschien vriendinnen kunnen worden. (gesprekken lopen dood omdat ze niet terugvragen en me arrogant aankijken… :stuck_out_tongue:)

gewoon ruilen, dan heb je gewoon een veel leuker schooljaar