Andere die het niet willen terwijl jij verliefd ben!

Ik ben 17 en ik heb een trainer van 19, de eerste keer dat ik hem zag wist ik hij is de ware voor mij! Na een paar signalen te hebben ontvangen ( hij wacht altijd op me, maakt lichamelijk contact, plaagt me en probeert altijd een gesprek te beginnen) weet ik nog steeds niet zeker of hij wat van mij vind maar het probleem is dus het mag niet van de meiden uit m’n team ik heb het sommige duidelijk verteld en ze hebben me gewaarschuwd dat ze het niet willen omdat het vorig jaar ook is gebeurt en toen het team uit elkaar viel! Ik ben ook bang dat de manager hem duidelijk heeft verteld dat hij niks met iemand mag!

Maar kortom ik kan mijn gevoel niet uitzetten want ik denk 24/7 aan hem en ik mis hem. Ook heb ik erbuiten nog nooit met hem gesproken maar op de de club is alles gezellig!

Wat moet ik doen en hoe kan ik hem zonder andere gevoelens mee uit vragen?

Dat kan gewoon niet werken… Net zoals verliefd zijn op een leraar ofzo. Zet hem uit je hoofd.

Hmm, twijfelsituatie. Want ik vind hem niet echt als een leraar, vooral niet als er 2 jaar leeftijdsverschil tussen zit. Maar dan nog is hij wel je trainer dus ik weet het niet.

Dit.

Hij kan mij niks leren wat ik ben de keeper, alleen het vervelende is hij geeft mij ook signalen dus ik weet dat het niet onbereikbaar is!

Dit inderdaad. Je brengt jezelf misschien (waarschijnlijk wel) in een hele lastige situatie als het daadwerkelijk iets wordt tussen jullie; als dat al kan.

Als hij echt de ‘ware’ voor je is maakt het ook niet uit als je een jaartje of langer wacht tot hij niet meer je trainer is. Nu kan het niet, een klein leeftijdsverschil of niet, het is en blijft je trainer en dat is vergelijkbaar met een leraar leerling situatie. Zeker als jullie op jullie club al een gelijke situatie hebben meegemaakt waarbij het niet goed ging.

Wat bedoel je met lichamelijk contact

Expres dicht naast me zitten op de bank als er geen ruimte meer is, constant schouder klopjes hij zoekt gewoon de hele tijd of ik in de buurt bent