Andere aanpak.

Hallo iedereen,

Jullie zullen vast meer van deze gevallen in deze categorie van het forum tegengekomen zijn (het ‘‘geval’’ komt later in dit topic ten sprake),
maar dat weerhoudt me niet om het toch te posten;

''Ik ben vorige week verliefd op een meisje geworden. Nu kan ik zeggen dat ik de wind van achteren heb, want ze is lesbisch.
Ik heb alleen geen idee hoe ik haar wil laten merken dat ik haar leuk vind, want bij mijn vorige vriendinnen heb ik het nogal ‘‘direct’’ gezegd en eerlijk gezegd wil ik het deze keer anders proberen.

Er spoken momenteel erg veel ideeën in mijn gedachtegang rond;
~ een liedje voor haar spelen op mijn akoestische gitaar (zónder zang, want ik ben best verlegen als het om dat soort dingen gaat).
ik zat zelf te denken aan het liedje ‘‘She’s So Lovely’’ van Scouting For Girls.
~ samen door het bos wandelen en dan samen naar de zonsondergang kijken.
en ga zo maar door.’’

Hebben jullie toevallig (meer) goede ideeën die ik misschien kan toepassen in mijn plan om haar tot mijn vriendin te bekeren?

Sincerely,
een wanhopig (bisexueel) geval.

:flushed:

Er is een algemeen Lesbisch/Biseksueel topic dus ik denk dat je daar moet zijn.
Succes!

ik snap wel dat ze zelf een topic heeft gemaakt want daar krijg je soms geen antwoord :slightly_smiling_face:

je kan misschien wel zeggen Vanmiddag ff iets drinken?

Of ga je mee met (moet je zelf invullen waar je graag heen gaat) want ik wil niet alleen en met jou word het vast gezellig :slightly_smiling_face:

Of ga naar het strand ofzo ?

Succes