Ander model/haarkleur anders opmaken?

Ik zat erover na te denken om wat nieuw te doen met me haar,
Ik wil iets anders met me haar, maar wel deze lengte houden.
&me make-up heb ik echt altijd hetzelfde (zie foto) of alleen mascara.
ik voel me echt heel erg onzeker over de laatste tijd…

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen,
ik heb al best veel topic’s gelezen over haar &make-up,
maar niet iedereen ziet het hetzelfde uit natuurlijk.

http://aubreyghislaine.hyves.nl/album/45080536/MY_LIFE_thefinger/ELxNQh2v/fotos/1213091131/0/aLur/#media_navigator_1=1&media=2.1209018424.kzl7&state=4

(me imageshack doet het ineens niet?)

graag een reactie van jullie meiden! =D

je foto doet het niet:)

Misschien een pony? Leuke profielfoto btw! haha

http://i54.tinypic.com/14nfbzd.jpg

zie je hem nu wel? :slightly_smiling_face:

haha die heb ik 2 jaar terug gehad, en ik vind het echt niets meer.
het staat kinderlijk en het irriteert me altijd :blush: het groeit eindelijk een beetje.
&dankjewel! haha, beetje pretbek maarja… krijg je als je heb gedronken

je bent een mooi meisje en ik snap dus niet dat je je onzeker voelt over je makeup…

dankje i guess?:cold_sweat:
Ik vind het gewoon allemaal te standaard, ik voel me een te normaal uitziend meisje als je snapt wat ik bedoel?
ik doe nooit wat anders met me haar of met me makeup… :expressionless:

same problem… misschien gewoon wat dingen proberen als je genoeg tijd heb? Dan kom je er vanzelf achter wat je nog meer staat qua makeup… En k denk dat een iets donkerder kleurtje je ook wel mooi staat, niet heel bruin maar gewoon donkerblond ofzo?
(:

Hmm, bruin haar zou je denkik wel goed staan, maar dat maakt je niet heel apart, wel anders. Je kan een schuine pony nemen? Of misschien flink laagjes in je haar nemen. En je make-up moet je echt zelf uitvinden, je kan zilveren/gekleurde eyeliner proberen (bv, blauwe eyeliner, want je hebt blauwe ogen voor zover ik kan zien).

Of je doet je haar in een staart/knot?
Of je maakt het bijvoorbeeld echt nat, net zoals je uit de douche komt.
Dan doe je er Mousse in,en dan ga je het fohnen.
Dan heb je wat meer volume.
En met je make up,doe anders een keer een felle oogschaduw/lipgloss op.

Ik zou een schuine lok of pony nemen, ik denk dat dat je heel goed gaat staan. Ik vind veel make-up vaak te hard bij een lichte huid, misschien kun je zachte kleuren uitproberen?

als je je haren een iets donkerder kleurtje geeft, bijvoorbeeld, asblond, of lichtbruin en dan ook je wenkbrauwen bijkleurt geeft dat ook al een heel ander gezicht, ik ik denk dat zoon kapsel je wel heel leuk staat:

http://img138.imageshack.us/img138/3395/300mosskate062708.jpg

oftewel een nochalant kapsel met een middenscheiding, je hebt er wel het gezicht voor (:

ohja en qua make up, lijkt me taupe kleur oogschaduw of iets bruinigs rondom het oog, niet teveel mascara maar een winged eyeliner

zoiets als dit

http://img132.imageshack.us/img132/9382/alexachungfavouritebeau.jpg

maar t blijft persoonlijk natuurlijk, maar ik vind dat wel mooi!

Ik heb van mezelf trouwens heelveel slag in me haar!
had die avond toevallig me stijltang gebruikt haha :stuck_out_tongue:
ik ga zeker keer tijd nemen voor make-up dan!

Pony/schuine lock neem ik echt nietmeer haha dat was te kinderlijk
&ik zou wel een andere kleur haar willen eigenlijk!
iemand wat meer tips over me haar?

als je het lang wil houden dan kan de kapper er opzich niet heel veel aan doen, maar misshien iets van opsteken? krullen? of permanent krullen…

ik vind een schuine bob altijd mooi,
maar dat is wel gewaagd.
ik heb altijd eyeliner, weet niet of je dat wel is hebt?

Misschien een schuine pony nemen, en bruinere tinten gebruiken voor de oog make-up?

honingbruin

doe bruin bij je arcadeboog.

Op youtube kan je echt heel veel makeup tutorials vinden. Ook gewoon voor een neutrale look, maar dan wel net iets anders!
Kan je echt veel van leren!
(en ook tutorials voorje haar, hoe je het kan doen! Dat is namelijk ook leuk om af te wisselen!)