Ander meisje...

Hoihoi,
ik ben al meer dan 2 jaar samen met m’n vriendje.
Laatst ging het minder goed tussen ons, en ontdekte ik dat hij een ander meisje zag.
Ook heb ik smsjes van hen gelezen zoals: ‘ik ben helemaal verliefd op jou’ en ‘jij bent het mooiste meisjes van de wereld’, …
We hebben toen heel hard ruziegemaakt. Enkele dagen nadien zag ik weer een smsje en toen ging het al een stukje verder. Het leek mij dus alsof hij er niet mee kon ophouden. Toen heb ik 'm gedumpt.
Sinds kort zijn we terug samen, maar ik kan het echt niet vergeten!
Wat moet ik nou doen?

waarom ben je weer bij hem terug gegaan? of gaf hij echt aan dat ie voor jou koos?

Hij ging psychisch vreemd, en misschien zelfs ook fysiek!
Dumpen die kerel, die dingen mag hij alleen tegen jou zeggen.

Hij stond huilend aan m’n deur en vroeg om een 2e kans,
hij deed ook echt moeite om het terug goed te maken

Weet ik, maar da’s moeilijk na meer dan 2 jaar…

het is echt logisch dat je het niet kunt vergeten, misschien kun je het dan maar beter uitmaken anders heb je de heletijd het idee dat hij weer een ander meisje ziet. ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen als ik jou was &vertrouwen is het belangrijkste in een relatie, succes!

Misschien kan je proberen aan hem te vragen wat hij voor haar voelt?

aah, wat erg zeg! sterkte daarmee, lijkt me super kut als je daar achter komt… zou eigenlijk niet weten wat k zelf zou doen, aan de ene kant wil je hem natuurlijk niet kwijt,maarja, t lijkt me toch niet fijn om je constant zorgen te moeten maken over of hij niet weer iemand anders leuk vind of misschien wel vreemd gaat… maar waarom wil hij jou weer terug als hij haar leuk vind? of vind hij haar niet meer leuk? k zou toch echt een heel goed gesprek met je vriendje houden en laten merken dat het echt moeilijk is voor je om hem te kunnen vertrouwen…

Hierboven zeggen ze uitmaken, maar daar ben ik het niet mee eens.

Hij is huilend aan je deur gekomen, hij smeekte om een tweede kans. Dan heeft hij toch ergens wel spijt, hè, want hij is niet naar haar gegaan en heeft waarschijnlijk bedacht dat hij meer van jou houd.
Misschien miste hij gewoon iets in jullie relatie, wat hij wel vond bij dat andere meisje. Begin opnieuw, zeg hem wel dat je vertrouwen is beschadigd en dat je wilt dat hij helemaal eerlijk tegen je is.
Je kan ook vragen of hij haar nummer wilt wissen, of dat jij gewoon zijn SMSjes mag lezen.

Geef jezelf wat tijd om erachter te komen hoe jij je hieronder allemaal voelt, en welke gevoelens voor hem er nog overzijn, neem dan pas een beslissing.

Hij heeft haar nummer verwijderd en ik mag nu alles meelezen,
dus dat zit wel oke.
Zelf zegt hij dat hij nooit iets voor dat meisje heeft gevoeld.
Dankjewel allemaal voor de reacties!
Ik zal erover praten en me proberen erover te zetten.

Da’s inderdaad allemaal waar! Hij heeft zelf haar nummer verwijderd en tegen dat meisje gezegd dat het niks betekende.
Het zal een tijdje duren, maar ik kom er wel overheen.
Bedankt!

Ik zou hem echt in de stront laten zakken gewoon! Spijt is niet genoeg. Laat hem eerst maar is even nadenken wat ie heeft gedaan, misschien dat je hem over een tijdje weer een kans kunt geven, maar nu nog niet.