ander meisje?

Ben dus de afgelopen dagen bij m’n vriend geweest & het was niet echt een succes. Ik voelde me kut, vertrouw hem niet helemaal meer, hebben de laatste tijd al steeds onenigheid enzo… Ok,ik weet dat hij helemaal voor mij gaat. Maar er is zo’n meisje die hij al best lang kent & die stuurt allemaal prive krabbels met dat ze hem zo graag nog ff wil spreken voor ze op vakantie gaat, dat ze hem mist en dat ze erachter is gekomen dat haar hartje alleen hem wil. Daarnaast smst ze hem en gisteren belde ze. Nou weet ik niet wat m’n vriend terug stuurt, kon nergens berichtjes terug vinden & hij heeft gelukkig geen btg. En die mails waren ook nog niet geopend dus waarschijnlijk heeft hij die niet eens gelezen. Maar voel me er wel gewoon kut door. En als ik het er met hem over ga hebben, komt hij erachter dat ik z’n mail gelezen heb, moest laatst iets voor hem opzoeken… Maar toen las ik die berichtjes dus ook ;$ Nou, zat ik eraan te denken om haar een krabbel te sturen, van dat ze bij m’n vriend weg moet blijven. Maar is dit een goed idee & wat zet ik er dan in? :stuck_out_tongue: Of wat zou ik er anders aan kunnen doen?

Uhm nee! Zet dat plan maar gauw uit je hoofd. Nogal achterdochtig om dat achter de rug van je vriend te doen.

Idd, dat moet je echt niet doen. In dat geval moet je met hem praten, maar ik weet zeker dat hij er niet blij mee is dat jij zijn mail hebt gelezen, dat moet je gewoon niet doen. En trouwens dan denkt hij dus ook dat je hem niet vertrouwt en dat maakt het er niet beter op. Je zegt dat je weet dat hij helemaal voor jou gaat, waarom vertrouw je hem dan niet. Zolang hij niks met haar uitspookt is het toch niet erg? Ik weet waar je mee zit, want ik heb er zelf ook last van gehad maar nu weet ik dat dat ontzettend dom was omdat ik WEET dat ik hem kan vertrouwen.

Op zich vertrouw ik hem wel, maar heb de laatste tijd gewoon veel twijfels. Hebben steeds ruzies en irritaties en hij woont aan de andere kant van NL. Het loopt nu gewoon niet zo lekker en door de afstand wordt het er niet echt makkelijker van. Hebben het er de afgelopen dagen wel over gehad, maar hij raakt dan al snel geirriteerd dat ik steeds bang ben om hem kwijt te raken. En ik snap hem ook wel, waarschijnlijk maak ik me druk om niks en ik weet ook wel dat ik hem kan vertrouwen, hij geeft me echt het gevoel dat hij helemaal voor mij gaat… Hij zegt dat ik hem nu maar eens moet geloven en dat ik hem echt niet kwijt raak. Maar toch blijven die twijfels soms en hij doet altijd gelijk zo aangevallen als ik over andere meisjes begin… Denk dat vooral ikzelf de knop maar eens moet omgooien en hem ook het gevoel moet geven dat ik hem vertrouw enzo…

^
Aan de andere kant, je hebt geen geheimen voor elkaar (iig dat is meestal zo), dus waarom zou hij het erg vinden?

ik zou er geen probleem mee hebben wanneer ik een vriend heb hij mijn mails checkt.

Nee, ik heb er ook geen probleem mee als hij m’n mail of smsjes leest. Maar hij doet daar altijd een beetje moeilijk over… Snap alleen niet waarom, deze mails had hij nog niet eens gelezen & voor de rest stond er niet veel boeiends in… Maar zo lijkt het wel net of hij iets te verbergen heeft. Maar goed, heb er wel spijt van dat ik het gedaan heb, dus doe het ook niet weer. Het voelt alsof ik hem aan 't controleren ben & dat wil ik helemaal niet!

[i]Ja dat had ik toen ook, toen zaten we gewoon ff in een sleur zeg maar. Toen heb ik zelfs heel lang getwijfeld of ik het moest uitmaken. Maar nu gaat alles perfect. Je moet er zelf ook wat meer vertrouwen in hebben, niet alleen in hem, maar ook in jezelf en in jullie relatie. En hij heeft gelijk, je zult op hem moeten vertrouwen. En ik denk idd als jij hem meer laat merken dat je hem vertrouwt dat het wel beter word.

Ik kan me wel voorstellen dat hij het niet leuk vind dat je zijn berichten leest. Ik bedoel al staat er niks boeiends in, kan me voorstellen dat hij zo ook zijn privacy wil. Ik snap wel dat het lijkt alsof hij dan iets te verbergen heeft, maar als je weet dat hij echt van jou houdt, weet je dat hij jullie relatie echt niet op het spel gaat zetten. [/i]

Zou ik niet doen… Ik zou eerst maar eens een goed gesprek met je vriend gaan voeren… wie weet wil hij helemaal niets met haar, en zit je je druk te maken om nix.! Vertel hem eerlijk hoe je je voelt, dat zal ie heus wel begrijpen!
:four_leaf_clover:

Als je vriend echt goed voor je is, dan kan hij er echt wel tegen dat je dit voelt!

Bedankt voor jullie reacties! Voel me hier al wel veel beter door. Moet hem denk ik ook meer het gevoel geven dat ik hem vertrouw en dan komt het vast wel goed weer goed. 't is nu gewoon ook een beetje een lastige periode… Gaan volgend weekend in ieder geval weer eens een x iets leuks samen doen & daar kijken we beiden echt naar uit! :slightly_smiling_face:

Ik snap dat je het gewoon een kut gevoel vind dat een meisje wat hem leuk vind steeds om aandacht vraagt. Dus ik zou wel even bij hem polsen hoe dat nou zit.

het enige probleem wat jij nu met hem hebt is dat je hem niet vertrouwd, daar aakt hij weer geiriteerd van, terwijl je weet dat je hem kan vertrouwen.

dus doe dat :stuck_out_tongue:.

ook al is het lastig :slightly_smiling_face:

niet doen, laat je zelf niet kennen!
juist als jij die krabbel gaat sturen, zal zij denken dat je jaloers bent en dan gaat ze alleen maar meer uitlokken.
praat gewoon met je vriend (:

Ik zou zeker geen berichtje naar haar sturen!
Op dit moment zit ik met een soortgelijk probleem (zie mijn topic).
Laat wel aan hem merken dat je het vervelend vind dat zij zo achter hem aan zit, maar wel door gewoon rustig met hem daarover te praten. Dan weet hij wat er bij jou speelt. Maar vraag ook gewoon aan hem wat hij er zelf van vind, al is dit misschien wel eng omdat je natuurlijk bang bent om een vervelend antwoord van hem te krijgen.
Toch moet je dit zeker doen. Dit zeg ik dan ook uit eigen ervaring.

Mijn vriend (heb al 2,5 jaar) zei afgelope week dat hij een ander leuk is gaan vinden en daar praat ik nu ook gewoon met hem over. Dat is voor ons allebei heel raar en moeilijk maar als je het niet doet dan ga je op zijn gedrag anders reageren en de ander zal dan niet weten waardoor je zo reageert en dan krijg je ook veel onenigheid.

Succes!

Ik zou 't hem gewoon rustig uitleggen dat jij dat in zijn mail bent tegengekomen en dan vertel hij je wel verder hoe 't allemaal zit (;

Hai!
Mijn probleem lijkt er een beetje op… (ik heb de zoekfunctie gebruikt, geen nieuw topic geopend, dus geen forumvervuiling, maar ik wil wel graag tips enzo :stuck_out_tongue:)
In een heel korte tijd (2 weken ofzo) duiken ineens allerlei meisjes op, hij is er heel open over dus ik kom nergens achter ofzo en hij wil ook niks met ze. Maar zij blijven dus bezig dat ze willen afspreken, dat ze m missen enz enz…ik vind het ronduit irritant! Ik zou echt graag gewoon tegen ze zeggen dat ze moeten afnokken en hun eigen vent moeten zoeken… wat moet ik daar nou mee?? (het gaat om 3 meisjes)

kijk dat meisje word toch niet opeens zomaar verliefd op je vriend?
dus ik zsou er eens goed over gaan praten met je vriend… hoe zij aan zijn e-mail komt etc…

@ Olief, ik weet niet op wie je reageert :stuck_out_tongue: maar… oke:
Nou, de ergste van de drie kent ie van vorig jaar, toen heeft ie met dr gewerkt… en nu heeft ze dus een jaar niks van zich laten horen, hij had nooit contact met dr, praatte nooit met dr op msn en niks, en nu gisteren ineens heeft ze m een paar keer op n dag uit t niets aangesproken, gevraagd of ie al n vriendin had (hij antwoordde ja…ik heb het gesprek gelezen, heeft ie me gestuurd), en n tijdje later vroeg ze of ie wilde afspreken :S