Ander leven.

Hebben jullie ook wel eens dat jullie aan de andere kant van de wereld zouden willen wonen, of gewoon je leven helemaal anders, zonder dat je ongelukkig bent en je best een prettig leven hebt?

Nee, ik zou m’n vriendje teveel missen… xD

Nja, hier heb je niks aan.

Daar heb ik wel eens over na gedacht.
Maar ik denk dat ik het niet zou willen, tenminste niet hier. Dan zou ik alles omgooien, terwijl ik momenteel best blij ben met mijn vrienden etc.

Wel zou ik naar de andere kant van de wereld willen, zodat ik niet geconfronteerd zou worden met het bekende en een frisse start kan maken.

Ja

Nee, want dan ben ik niet wie ik nu ben.

Ja veel te vaak…

Ja

Ja.

Ja, idd

ja!

ik oook

ja soms wel haha :grin:

Stop met puberen.

Je blijft altijd wel soms eens ongelukkig. Als mensen niet ongelukkig werden, zou geluk ook niet bestaan.

Ik was vroeger ook zo hoor maar vandaag probeer ik echt mijn leven te leiden op een manier dat ik gelukkig ben met wat ik heb en niet met wat zou kunnen zijn. Gelukkig zijn begint bij jezelf, om het cliché te stellen.

jawel hoor soms heb ik even een depressie middag maar de volgende dag is het over. maar soms blijft het ook wel langer hangen hoor… dan wil ik gewoon even ergens anders overnieuw beginnen, snap je

Nouja niet dat ik ongelukkig ben.
maar het leven is saai enzo je doet niets anders dan werken, dus ik denk dat ik later ga emigreren naar een mooi land, met bergen, cultuur, en watervallen denk aan nieuw zeeland. Alles achterlaten en lekker daar een leven opbouwen.

Altijd, maar dat is iets dat in mijn persoonlijkheid zit.
Ik ben nu al veel te lang mezelf, tijd voor een verandering!

Ja ik had dat ook wel, maar de laatste tijd steeds minder. Komt doordat ik nu wat meer dingen doe, uit ga enzo, nieuwe mensen leer kennen, dat scheelt bij mij echt al een stuk. + Ik heb een baantje dus ik zit niet meer zo vaak levenloos op de bank.

Het leven is helemaal niet saai, het leven is juist ontzettend leuk!
Net alsof jouw leven in het mooie land anders is. Daar moet je ook werken en naar je schoonouders op visite en de wc schoonmaken en alle nare dingen. Het is denk ik maar net hoe je er zelf onder bent, hoe je reageert.

Ik heb het niet.