Ander leven

Hoe denken jullie dat mogelijk leven op een andere planeet eruit zal zien?
Ik kan me echt niks voorstellen, wat niet op de aarde leeft.

Geen idee, ik kom eigenlijk niet veel verder dan marsmannetjes xD

Precies zoals wij. Maar dan in spiegelbeeld.
Mijn armband zit rechts. Die van mijn evenbeeld op de andere planeet links.
:rainbow_flag:

Idd, en alienachtige dingen xD

Maar er zijn echt nog miljarden planeten, die ook miljarden jaren ouder kunnen zijn. Dus er moet toch op een van die planeten leven zitten O.o
Want ik denk dan gelijk aan minibacterie achtige dingen, maar als het zoveel ouder is zou dat raar zijn

waah utomjordings rule the universe x]

maar, ik denk niet dat er ergens anders zulke wereldverpestende wezens leven, als wij…
ik weet niet, misschien zijn er ergens kleine mier achtige dingetjes

Hah, mocht je willen xD

echt hoor! =o

Zou vast kunnen. Het kunnen misschien wel soort mensen zijn, maar ik denk eerder aan alleen dieren ofzeu.

ja denk ik ook dieren

Dat denk ik dus ook, je hebt zoveel planeten, dan kan het echt niet zijn dat alleen de aarde leven heeft, maar als ik aan ‘‘leven op andere planeten’’ denk zie ik echt van die aliens voor me, met maar 1 oog enzo, van die dingen die je vaak in films ziet xD

In ieder geval niet in ons planetenstelsel.

Maar ze zeggen toch dat die andere planeten miljarden jaren ouder zijn. En ze zeggen toch ook dat wij over een 1000 jaar zijn uitgestorven ofzoiets (einde vand e wereld). Misschien heeft er dan wel iets geleefd maar is dat nu uitgestorven. En is er op een andere, jongere planeet ook wel leven maar op dezefde manier als wij zijn begonnen; micro-organismen

t zou wel cool zijn als er ergens anders een planeet nog is waar ze leven als wij, met mensen enzo

ik heb 2 weken geleden een ufo gezien, ik weet het zeker!
hahah ik was alleen thuis en ik keek uit het raam en toen zag ik iets recht omhoog vliegen met zo’n rare vuurbal achtig iets achter zich. en hij steeg rechtomhoog, dus het was geen vliegtuig ofzo. En een raket kan ook niet want die stijgen niet op in nederland (toch??) Jammer dat ik de enigste ben die het heeft gezien want ja nu gelooft niemand me heheh

Ik heb ook weleens iets in de lucht zien zweven, het vloog best lanzaam, en het was oranje, maar dat kan ook zo’n chinese luchtballon-ding zijn, zo’n ding dat je moet aansteken en vasthouden, en als er genoeg lucht in zit, hem los laten, en als ie dan heel hoog is zie je ook z’n soort oranje bolletje

Wuahaha, een ufo :'D Oke sorry.

Ik denk dat er niet echt mensen bestaan op een ander planeet. Maar wel bacteriën enzo ;]

Ik denk het wel, micro organismen enzovoort. Misschien is er nog een andere planetenstelsel waar organismen leven die slimmer zijn dan ons…

Ik heb er zoveel theorieën over, maar ik denk gewoon teveel na hahah…

Het helaal is tog ‘‘oneindig’’ ? :slightly_smiling_face: