Ander haar advies!

never mind!

Ja
algemeen kapsel topic

omg, als je je gezicht wegphotoshopped zien we toch ook niet of het staat? En gewoon doen, als het lelijk wordt, haar groeit, kleur vervaagd of verf je opnieuw.

hahaha ik zit ook al te twijfelen of ik dat kapsel ga nemen xd
maar ik denk dat ik het wel ga doen…
vind het namelijk echt een superleuk kapsel (:

ja denk het wel!

Ditt kapsel staat denk ik iedereen wel en het scheelt ook maar 10 cm met het haar dat je nu hebt; over een jaar is het weer aangegroeid. Een belangrijk punt is trouwens de structuur van je haar. Als je slagen of krullen van nature hebt, raad ik het kapsel wel af, want elke ochtend met de stijltang in de weer, is geen pretje.

Denk dat het je staat hoor, vooral omdat je zelf ook stijl haar hebt.
Ik zeg: doen!

Er is niet heel veel verschil met wat je nu hebt. Ik denk wel dat het je zal staan !

ja ik denk het wel

ik denk het ook wel ja :slightly_smiling_face:

Er is inderdaad niet erg veel verschil, dus gewoon doen. En als je je gezicht weg doet, kunnen we natuurlijk niet zien of het wel bij je gezicht past!

Denk het wel.

Zou beter te zien zijn als we je gezichgt zagen.

Ja, het is niet erg verschillend met het haar wat je nu hebt, dus ik zou het gewoon doen!

Ja dat is ongeveer hetzelfde alleen iets korter? (toch?)

Ja, het is gewoon korter dan je haar nu.

Ja het is zo’n beetje hetzelfde alleen wat korter in een beetje naar binnen gestijld ofzo. Doen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

er gaat gewoon een stukje af, maar ik zie je gezicht niet, dus … i’m not sure, maar het zal je vast staan. denk alleen dat je spijt krijgt :’)

Ehhh… dat is gewoon wat je nu hebt maar dan 5cm korter?
Of wil je ook dezelfde kleur?

Ook die kleur?
Er gaat niet zoveel af, dus daar zou ik me in ieder geval niet druk om maken.