Ander geurtje

Hai meiden,

Misschien gaan jullie me uitlachen (want dat doe ik zelf ook
  namelijk), maar mijn vriend gebruikt een andere gel en
  sindsdien ruikt hij niet meer naar 'hem'. Op zich geen
  probleem natuurlijk, maar toch vind ik het niet zo leuk. Al
  die anderhalf jaar lang al draagt hij zijn bekende,
  vertrouwde en lekkere geurtje bij zich, en nu is het
  verdwenen.. ik kan er maar moeilijk aan wennen.

Helaas wil mijn vriend zijn oude gel niet meer gebruiken, dus
  moet ik me er nu bij neerleggen en zou ik er maar gewoon aan
  moeten wennen, of hebben jullie misschien tips?  

Handig om te weten: zijn nieuwe luchtje stinkt niet hoor! Het
  is alleen wat minder lekker.

Maak je er niet zo druk over, je bent zo gewend aan het nieuwe geurtje.

praat met hem erover met uitleg waarom ander geurtje
daar bedoel ik mee waarom wat anders

Hij hoeft zich toch niet te verantwoorden/andere gel te kiezen? :")
Je verandert zelf toch ook wel eens van bodylotion, shampoo, conditioner en parfum?

ja dat klopt maar dan vraagt gene zeker ander luchtje deze vind ik nou wat minder

Ik zou er mij bij neerleggen… Je kan hem eventueel voor z’n verjaardag ofzo een geurtje kopen dat jij ook lekker vindt!

Jeetje waar kan je je druk om maken zeg haha.
Dit snap ik echt niet, alsof hij zijn verzorgingsproducten moet kiezen op de geur die jij lekker vindt. Als het niet stinkt is er toch geen probleem of wel dan

Daar moet je gewoon even aan wennen.
En anders koop je voor zijn verjaardag of kerst het geurtje wat je wel lekker vind.

Koop de gel die hij altijd gebruikte en het luchtje dat hij altijd gebruikte… en ruik er af en toe aan.
dan kun je aan zijn nieuwe geur wennen als je bij hem bent, en nog genieten van zijn oude als hij niet bij je is.

Het gaat uiteindelijk om de functie van de gel, en aan het geurtje wen je heel gauw.

Oke, bedankt allemaal!
Ik zie inderdaad wel in dat het misschien een beetje overdreven was :slightly_smiling_face:

herkenbaar XD heb precies hetzelfde, ruikt gewoon anders en dat klopt voor je gevoel dan niet helemaal meer. Ben nog steeds niet aan zijn nieuwe geurtje gewend maar gelukkig heeft hij nu zijn haren laten millimeteren dus gel is even niet meer nodig. Kwestie van overheen zetten maar ik snap je heel goed!

Goodluck

hahahaha heerlijk topic dit.

spoel zn gel stiekem door de wc als je bij hem thuis bent, en zet een nieuwe pot in de kast :smirk: