Hoi lieve dames,
De laatste tijd voel ik mezelf een beetje down.
Ik heb nu vier maanden een relatie met een onwijs lieve, leuke jongen.
We appten op het begin non-stop en praatte continu lief naar elkaar toe.
We zien elkaar elk weekend en dan is het ook super. Afgelopen weekend keek hij me aan in bed en zei dat hij niet kon stoppen met kijken en elke keer weer verliefd op me werd. Dat maakte me natuurlijk onwijs vrolijk.
Maar vanochtend, toen hij weer weg was. Was ik meteen weer een beetje down (heb ik altijd omdat ik hem mis)
Maar sinds een paar weken appen we een stuk minder. Hij begint eigenlijk altijd met appen, maar de gesprekken zijn een stuk korter (wat opzich niet heel erg is) maar hij doet voor m’n gevoel ook een stuk minder ‘lief’, qua lieve woordjes etc.
Hij zegt wel af en toe ‘mop’ of ‘lief’. Maar niet zo enthousiast meer. Daarnaast wou hij eerst altijd dat ik op hem wachtte voor ik ging slapen (als hij savonds nog druk was) zodat we konden appen. Maar vanavond appte die gewoon ineens ‘’ slaaplekker alvast voor straks’’. Dus ik reageerde meteen met: ik ga nog niet slapen hoor ‘’ Toen appte die: oke oke dan spreek ik je zo wel’.
Ik heb geen zin om hierover te beginnen dat het me dwars zit, want dan voel ik me alsof ik overdrijf.
Daarnaast ben ik continu zijn appjes aan het ‘‘analyseren’’. Waarom die gister liever was dan vandaag en waarom die kortaf doet, etc. Erg vervelend.
Ik ben erg onzeker uit m’n vorige relatie, dus ben heel diep in mijn hart wel bang om hem kwijt te raken.
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet… tips?