Analoog fotocamera 'kopen'

Ik heb laatste tijd veel interesse in analoge fotocamera, daarom heb ik op marktplaats zitten kijken. En ik daarom wil ik vragen, die er misschien wat verstand van heeft, of deze camera wel iets is.

Minolta Dynax 3L Spiegelreflex camera met een lens AF Zoom28-80, 0.4m/1.3ft macro.

http://www.photopoint.ee/images/products/kmk7932.jpg

oke, ik voel me nu dom.
wat is een analogische camera?

het is analoge camera
niet analogische

Dat is een camera waar een rolletje in moet (voor zover ik weet dan haha).

Ik heb geen idee of ie goed is. Heb een tijdje terug wel een analoge Canon AE-1 gekocht via marktplaats, voor maar 15 euro. Die kan ik je zeker aanraden!

Minolta was vroeger hét merk. Ik heb zelf ook een Minolta hier, compleet met flitser en al haha. Weet niet hoe duur die camera is? Maar als ie niet duur is, gewoon lekker doen! Vind analoog fotograferen soms zo fijn!

Hij is te koop nu voor ¤35,-

doen!

Niet duur inderdaad, zou een leuke koop zijn (: Misschien dat je nog ergens anders really cheap wat extra lenzen kan bietchen? 8D

Maar als er zo een rolletje in moet, dan is dat toch veel minder handiger dan gewoon digitaal zeg maar?
Of ben ik nu gewoon helemaal vernieuwerwets ofzo? :stuck_out_tongue:

35 euro klinkt niet duur in ieder geval :wink:

MINOLTA FOR LIFE!
sorry, ben minolta fan. Gewoon doen, GEWOON DOEN!
analogue is the future!!! haha ;p

even sireus, gewoon doen. ik zelf vind analoog veel leuker dan digitaal. Ok, het kost meer werk (ik ontwikkel en scan ze zelf in) en je kan zegmaar meters film komen ipv losse rolletjes. Maar dan moet je wel de spullen hebben zegmaar om het in een huisje te rollen en dat in het donker ofcourse.

Ik heb ook een analoge minolta, die dingen zijn fijnnnnnn! ik zeg: doen! al helemaal voor die prijs!

Canon EOS 3000N Analoge spiegelreflexcamera is deze ¤35,- waard?

en

Minolta dynax 500SI - Analoog ¤25,- ?

Ik ben meer voor minolta! haha
Pentax heeft ook hele mooie analoge toestellen.

ik heb een analoge pentax en yashica haha
maar ik heb d’r geen verstand van ofzo, hoewel ik het leuker vind zonder af, zodat je ook nog eens zelf scherp moet stellen :slightly_smiling_face: