Anale sex leraar.

Al vanaf mijn twaalfde fantasier ik al over anaale sex. Ik droomde altijd over de leraar neerlands. Hij was 46 jaar oud, maar ik dacht altijd dat hij dan wel veel zou weten over analyse seks. Toen ik 13 werd schreef ik briefjes naar hem, met daarin mijn sexeele bevindingen over hem. 1 keer zag hij dat ik een briefje in zijn postvak deetd. En volgte hij mij. Hij vroeg toen we alleen in de gang stonde of ik hem echt zo graag anaal wou. K kon niet liegen en zei ja.

Die jaar hebben we meerder keeren aanale sex gehad. Tot dat het bestuur ofzo erachter kwam en hem ontslagen werd. Ze wouden verder de polizie er niet bij betrekken. Omdat ze wisten dat k het niet erg vind om anaal genomen te worden.

Nu ben k 17. En heb sins hem geen andere kerel anaal gehad. K kwam hem gisteren tegen op faceboek en verlang naar hem. Zal k hem aanspreken op faceboek en vrageb voor anaal?

Waarom

waarom ben jij in godsnaam nog niet geblokkeerd?

Kan je niet iets beter met je tijd doen dan aandacht zoeken hier?

Dit. Toch overduidelijk dat dit een troll is die niet serieus gaat zijn, of een man.

Inderdaad, het is duidelijk dat je een trol bent, dus ik snap echt niet waarom je niet meteen geband bent…

Ja idd. Lijkt me toch duidelijk dat dit een trol is, wat gaat een mute of waarschuwing daar aan veranderen

Betkent dat ik wel of niet met hem contakt moet?

Sorrie maar ben je jaloes ofzo? Dat ik gesext hebt met leraar?

Het is idd wel duidelijk dat je niet hebt opgelet tijdens Nederlands…

Trol of niet. Maakt niet uut wat me lengte is. Wat doet dat er toe dan?!??

Weet ik :stuck_out_tongue:

Hij heeft gwn een crush op je icoon

Wat bedoel je? Neerlands was juist me lieflings vak. K was een van de goedste?

THE COLD NEVER BOTHERED ME ANYWAY

KLOP KLOP KLOPKLOP KLOP

DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAAAAAAAAAAN? :smirk:

Pics or it didn’t happen! :wink:

9/11 was an inside job

wtf?