Anale seks??

Hee,
Ik ben net 16, mijn vriend 17. Gisteren kwam mijn vriend opeens met het voorst om anale seks te hebben. Ik sta er op zich wel voor open, maar vind dat ik echt nog te jong ben ofzo.
Wat is jullie ervaring hier mee, en vinden jullie 16 te vroeg of juist niet?
Groetjes!

Hoe moeten wij dat weten…?

Als je er klaar voor bent dan kan je het doen. Maar het lijkt alsof je er behoorlijk over twijfelt, dus dan zou ik zeggen doe het pas als je het zelf écht wilt. Het kan behoorlijk veel pijn doen, dus zorg ervoor dat je ontspannen bent, en dat kan alleen als je het echt zelf wilt.

Of je te jong bent, zullen meningen over verschillen. Maar je bent zestien, geen veertien of zo, dus als je een lief vriendje hebt die je respecteert, dan komt het wel goed lijkt me. Waarom maakt het uit wat anderen vinden?

Praat er met hem over en spreek uit waar je mee zit. Dan kunnen jullie samen beslissen hoe ver jullie willen gaan.

Bedankt voor je reactie. Het klopt inderdaad, als ik er klaar voor ben, ben ik de gene die kan beslissen of we het doen of niet. :slightly_smiling_face:
Jullie mening maakt voor mij niet uit of ik t zal doen ja of nee, dat beslis ik zelf.
Ik ben alleen benieuwd naar ervaring van andere mbt pijn, etc. Mijn excuses als dat niet helemaal duidelijk was :slightly_smiling_face:)

Ik heb er geen ervaring mee, en sta er ook niet echt voor open. Of 16 te jong is weet ik niet. Als het voor jou goed voelt, zou ik het gewoon doen. Denk wel aan een condoom!

Ik vind 16 wel erg jong, maar ik denk niet dat dat wat uitmaakt, want het is jouw keuze. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je moet het wel rustig aandoen en niet in 1 keer z’n penis erin duwen. Ik denk dat als je het googelt je nog veel handige tips zult vinden.

Voor mij persoonlijk, vanaf 16 was ik ‘klaar’ voor seks, ik denk dat rond deze leeftijd iemand beter weet wat seks inhoudt. Althans, dat was mijn ervaring, ben nu achttien. Wat het belangrijkst is is dat je een lief vriendje hebt die jou 100% respecteert en luistert naar wat jij zegt. (En andersom natuurlijk ook.) Als dat het geval is, dan kan je altijd proberen wat je wel en niet fijn vindt.

Je kan je voorbereiden op pijn ja. Sommige vrouwen vinden het geweldig, maar anderen gaan het nooit wat vinden. Begin rustig, eerst met een vinger / twee vingers, later pas echt anale seks. Dan kan je kijken of dat goed voelt of niet. En anders, op google zijn genoeg tips te vinden.

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar van wat ik heb gehoord: gebruik VEEL glijmiddel

Ik vind het wel redelijk jong, omdat anaal toch wel wat heftiger kan zijn dan normale seks, maar als je het zelf ook echt wil kan je het gewoon proberen. Ik heb het wel geprobeerd, het deed behoorlijk veel pijn en ik voelde mij daarna ook heel raar. Maar sommige meiden schijnen er wel van te genieten.

nc

Je moet het zelf doen als je er klaar voor bent, ik zelf ben er geen voorstander van maar mocht je er eenmaal aan beginnen. Gebruik glijmiddel of een condoom, zeker de eerste keer!

Ik sta daar totaal niet voor open en gelukkig mijn vriend ook niet haha. Het lijkt mij heel erg veel pijn doen. En je moet natuurlijk van tevoren ook even spoelen dus je moet echt weten wanneer je het wilt gaan doen.

Ik vind je niet te jong, als je er maar 100% achterstaat.

Ik heb het zelf wel eens gedaan, voor het eerst toen ik 17 was geloof ik. Leeftijd maakt niet uit, dat je er 100% achter staat wel. Doe het heel rustig (bij mij ging hij er in een keer in, geen pretje) en heb glijmiddel bij de hand voor de zekerheid. Ik vind het zelf geen fijn gevoel, maar een vriendin van me bijvoorbeeld kan er weer heel erg van genieten. :slightly_smiling_face:

Pas doen wanneer je er klaar voor bent, wat nu dus blijkbaar nog niet is. Je moet veel glijmiddel gebruiken en heel voorzichtig zijn, het in kleine stapjes erin laten doen. De eerste keer zal het wss maar deels lukken, maar daarna gaat het beter omdat je dan rustiger bent en je spieren dus meer ontspannen.

Bij mij had ik meer achteraf last met dat ik niet goed naar de wc kon gaan voor 2 a 3 weken en ik had er geen klein beetje genot aan terwijl ik wel opgewonden etc was, daarom probeer ik het niet meer (en zeker met dat wc probleempje). Maar niet iedereen heeft dat, het is wss omdat al mijn spieren tegenwoordig nogal flut zijn :’)

Je zou het ook onder de douche kunnen proberen, dat heb ik weleens gedaan en vond dat wel fijn.