Anale seks

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik willen binnenkort graag een keer anale seks proberen, ik ben alleen een beetje bang dat het… messy wordt.
Ik wou sowieso een klysma doen en daar heeft hij iets voor.
Heeft een van jullie ervaring en weet je hoe je het beste kan voorbereiden?
Als je nog andere tips hebt hoor ik die graag :wink:

Groetjes Daichi

Glijmiddel, heel veel glijmiddel

Verwijderd

Ik doe het eigenlijk altijd zonder glijmiddel… Nooit problemen mee gehad. :’) Maar misschien dat het wel beter is om het de eerste keer sowieso bij de hand te hebben, voor als het toch niet lukt zonder. :slightly_smiling_face:

Verwijderd

Hhaha grappig topic om zo te lezen ^

Zie dit maar als een nutteloze reactie waar je niet op hoeft te reageren haha

Veel glijmiddel, en ontspannen zijn. Misschien eerst wat vingers erin?

De meeste goede tips zijn al gegeven denk ik…
Mij lijkt het maar niks :’) Ik heb een keer per ongeluk een video gezien, it’s only smellz, en daar heb ik nu nog steeds een trauma van :cold_sweat:

Ik krijg nu allemaal rare beelden voor me. haha.

Verwijderd

Is het heel raar dat ik het ‘leuk’ vind om te lezen wie hier allemaal anaal hebben gedaan?
Ik ben echt een kleuter soms :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sorry ik moest opeens denken aan een aflevering van Dokters op tv haha, daar was zo’n man en die had een aardappel in zijn kont gestopt en die kreeg hij er niet meer uit en toen moest hij met die aardappel in zijn kont en nogal moeilijk lopend naar de dokter xD en hij zei als smoes: ik ging naakt een lampje ophangen en ben in de aardappelbak gevallen xD.

In ieder geval ik heb er zelf geen ervaring mee en dus ook niet echt tips voor je, maar ik wens je wel veel plezier xd

Eeeh ben ik dan de enige die denkt: WHY THE FUCK GEEN CONDOOM???!!
Want ik las laatst een artikel dat de kans op ziektes en besmettingen dan het grootste zijn!

Maar onlangs dat en dat het schoon kan zijn, gebruik er sowieso 1, dan met extra glijmiddel, dan gaat t veel beter en weet je zeker dat het goed komt zeg maar. Ookal schijnt het schoon te zijn in je achterste, of nja, je snapt t wel, maar zonder… lijkt mij niet verstandig.

Oke dit is geen ieuw vies reactie ofzo hoor al vind ik dat wel maar oke
maar dude, waarom doe je het in gódsnaam nog als het na 2 jaar nog pijn doet?

Ik denk dat de details bedoeld werden met ‘vies’ want eh ja.

ik dacht toch echt dat op ik girlscene zat en niet op een seksforum

Indeed, ben er niet vies van, gaat in de zin van, tsja t is ook een uitgang voor iets en voor zover ik weet is ontlasting niet bacterie vrij, snap :wink:

Neeh je zit alleen op een board wat seks & zo heet :wink:

Omdat sommige mensen dat (tot op een bepaald niveau natuurlijk.) wel fijn vinden?