Anale seks

Hey ik heb vandaag anale seks geprobeerd met mijn vriendje alleen was het geen groot succes hij “duwde” eigenlijk alleen nog maar en het ging al pijn doen. Maar ik ben erg nieuwsgierig en ik wil het nog een keer proberen maar dit keer wil ik wel dat het goedgaat en zonder pijn, of hoort die pijn erbij? heeft iemand tips :flushed: het doet nog steeds pijn weet iemand wanneer dat ook weg gaat?

Zonder pijn? Voor zover ik daar dingen van af weet kan je dat vergeten.

Uhhh gewoon eerst een vinger er in en niet gelijk die hele snaak er in willen proppen?
+glijmiddel gebruiken.

Ja hij had een condoom daar zit toch ook glijmiddel op of is dat niet genoeg?

Nee dat is niet genoeg, dat heb je blijkbaar wel gemerkt toch?

+ je kan nog steeds niet in een keer een hele piemel naar binnen schuiven.

Weet eerst maar zeker van je vriendje dat hij niet lelijk is voordat je anaal gaat :wink:

Ik vind je vriendje nog steeds niet knap.

Dat is wel gemeen wat jullie zeggen voor die gozer…

^
Iedereen zijn eigen mening.

Gebruik veel glijmiddel en je hebt toch speciaal condooms voor anale seks? Van verhalen dat ik heb gehoord is het altijd pijnlijk, succes ermee.

Heel veel glijmiddel gebruiken en rustig aandoen.
Verder zal het vaak pijn doen, maar hoeft niet altijd pijn te doen.

Anaal zal altijd de eerste paar keren pijnlijk zijn, geen ervaring mee wil ik ook niet. Lijkt me verschrikkelijk, dat gat zal voor mij altijd een uitgang blijven.

Nee hoor, lees haar eerdere topic maar als die nog bestaat.

Echt HEEEEL VEEEL glijmiddel gebruiken. Je anus maakt geen vocht aan zoals je vagina, dus je moet er zelf zo veel mogelijk bijgooien. En je kunt het oprekken, begin eerst rustig met een vinger, niet in één keer een piemel erin “duwen”.

Als een piemel het eerste is wat je erin stopt, die je het fout. Dus eerst één vinger, dan twee etc. En veel glijmiddel.

Nee Ts, je vriend is nog steeds lelijk. Die laat je toch niet in je achterste kruipen?

Veel glijmiddel of spuug gebruiken en eerst vingers etc. Bij mij deed het de eerste keer alleen een beetje pijn, gewoon een pijnscheutje.

Bij mij deed t geen pijn, t ging alleen beeeest wel stroef. T lijkt mij best logisch dat als je t vaker doet, dat t gat iets rekbaarder en misschien zelfs breder wordt, dus dan zou t steeds minder pijn moeten gaan doen. Geweldig lekker vind ik t zelf trouwens niet, normale seks is sowieso lekkerder, maar t is best leuk om af en toe eens te doen ofzo

Anale seks is niet iets wat je van de ene op de andere dag kunt zonder pijn te hebben.

Je hebt ten eerste goede (anale) glijmiddel nodig.
De eerste 4 a 5 keer alleen met de vingers erin eerst 1 dan een keer met 2 etc.

Dan kun je rustig beginnen met een butplugje om zo naar de echte sex toe te werken./