Anale Seks

Hey,

Ik ben Aniek, 20 jaar, en heb een vraagje voor jullie. Ik ben al een lange tijd met een jongen aan het rommelen. Nu stelde hij mij voor om Anale seks te proberen. Opzich wil ik het best proberen, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen. Zouden jullie ervaringen willen delen? Kan ook via een private-note hoor :wink:

Thanks alvast!

x

Dit topic hou ik even in de gaten haha,
Mijn vriend en ik zijn al een poosje bezig met anale seks. Het is een keer gelukt maar daar is ook alles mee gezegt. Het doet zoveel pijn bij mij. Het heeft er zeker mee te maken dat dingen uit mijn verleden me nog dwars zitten. Maar de pijn die ik elke keer voel is gewoon onbeschrijfelijk en het lijkt wel of het met de keer pijnlijker word.

Als je het besluit te doen: Was je anus aub goed, soort klisma ofzo want anders wordt het een smerige boel…
Heb t 1 keer geprobeerd, nou AU. Denk dat je even moeten googlen want er is een bepaalde techniek voor om de penis op een bepaalde manier naar binnen te brengen… En daarnaast voelt het alsof je een drol in je anus hebt dus het gevoel dat je naar de wc moet of al op de wc zit:P
Heb ook wel eens gehoord dat vrouwen het lekker vinden hoor maar niks voor mij iig. Denk dat je het zelf moet ervaren;)

:frowning_face:

Ew nee, Ik vind dat een uitgang geen ingang. Ik bleef forever maagd daaro :’)

Kijk hier eens: http://forum.girlscene.nl/forum/topicseen./seks-zo/anale-sex-260208.msg271625369.html#msg271625369

Ik heb het een keer geprobeerd en daarna NOOIT meer. Het was verschrikkelijk pijnlijk en vond het verder ook totaal niet fijn. Maar hoor wel dat sommige het wel fijn vinden en misschien wordt het ook wel beter als je het vaker doet. Dus ik zou het gewoon proberen en dan voor jezelf bepalen of je het wat vindt.

Het doet verschrikkelijk veel pijn… Dus als je er over aan het na denken bent raad ik het af :slightly_smiling_face:

Ehm, well… Het kan wel eens lekker zijn, maar soms voelt het net alsof ik dood ga van de pijn. En het ergste is nog het gevoel er na, met je behoeftes doen en zo.

Mijn vriend wil het wel vaker. Als ik echt heel erg opgewonden ben doen we het wel eens, maar daar heb ik daarna al snel weer spijt van en dan besef ik maar al te goed dat dat gaatje niet voor die doeleinden bedoeld is.

Volgens mij maak je er een hele hoop kapot er mee, dus heb tegen mijn vriend gezegd dat ik het toch maar niet meer wil. Hij balen, maar ja. Shit happens :’)

^haha, toepasselijk…shit happens(:

Ik heb me er eens voor laten verleiden, maar doe het nooit meer.
Ik vind de pijn niet in verhouding met genot, dus voor mij niet meer.

Ik vraag me vooral af of je je sluitspier er niet mee naar de kloten helpt.

Hier zijn al topics over.