Anale fetish

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw bij dit forum en volg vele topics omdat het handig kan zijn voor een meid die raad nodig heeft, maar ik kom geen enkel topic tegen gekomen over mijn probleem dus ben genoodzaakt een account aan te maken om jullie meningen te weten.

Ik zit met een raar probleem. Ik hou behoorlijk veel van mijn vriend, maar ik walg soms van hem tijdens de seks, dit komt doordat hij een fucking rare fetish heeft.

Hij steekt graag zn eigen vingers in zijn kont als hij mij aan het doen is, ik weet niet hoe ik tegen hem moet zeggen dat ik dit heel raar vind.

Hoe moet ik hiermee omgaan, wat kan ik doen?
Hebben jullie misschien ook zulke rare probleempjes tijdens de seks?

Alvast bedankt,

Gagaga

Fake-alert. Slotje.

Eh, gadver?

alleen omdat ik het hier over een belachelijk probleem heb?
Nou goed sluit dan maar.

^ Ja, idd. Je hebt zonet een belachelijke topic aangemaakt. Ik denk dat je beter bij het forum van sekswoordenboek terecht kan komen. Hier wordt dit niet gewaardeerd :wink:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

lol, niet te geloven
Sluit maar, ik heb jullie niet nodig

Je hebt ons wel nodig want anders kwam je niet.

Maar als je onze hulp niet wilt steekt je vriendje je vingers maar lekker in zn reet, oh wacht, doet hij al.

Misschien een keer een voorbind-dildo kopen en hem in zijn kont neuken?

wat zijn we allemaal weer lekker vriendelijk zeg!
kom op hee, okee het is best raar, maar om nou gelijk zo te reageren ?

nou zeg tegen hem dat je liever niet hebt dat hij dat doet…

<_< Wat zijn we weer aardig. Misschien is ze niet fake en zit ze hier echt mee.

face it, je vriendje is homo en nog niet uit de kast :tipping_hand_man:

Koop een butplug

Zeg dat je het raar vindt. Ik bedoel, WTF. Waar is hij mee bezig? Leg hem maar uit dat hij ook rekening moet houden met jou. In plaats van je te zien als een object.

Inderdaad fake-alert.

Dat heeft er natuurlijk ontzettend veel mee te maken… :pensive:’’

Ik weet niet hoe je relatie is en hoe open jullie tegen elkaar zijn maar iets zoals dit zou je moeten kunnen zeggen. Of je er veel aan kunt doen vraag ik me af.

Jeej wat zijn we weer lullig.

Kun je het forum volgen als je nog maar net lid bent?

vingerig.