anaal ??

Laat je maar niet in de grond trappen ofzo door vervelende reacties… :slightly_smiling_face: Als je het wilt proberen… Wie houd je tegen? Nouja persoonlijk zou ik het denk ik 1 x proberen ofzo maar daar laat ik het dan denk ik bij want het lijkt me niet zo lekker xD

xxx

Neee bleh dat hoeft voor mij niet. Daar komt poep uit. Daarvoor is je kontgat toch. Er moeten dingen uit. Niet erin.

Maar goed dat is mijn mening. Geen problemen met mensen die aan anale seks doen ofzo =]

Lijkt me verschrikkelijk vies. Kort en krachtig.

-

Ik heb het 1 x geprobeerd, maar het lukte niet echt omdat het superveel pijn deed, en nu hoeft het van mij echt niet meer…

Het is een UITgang.

haha later als jullie groot zijn begrijpen jullie het…

Trydfddf, maar het ging echt niet ik denk nie dat het mogelijk is zonder glijmiddel:3

…zegt een meisje van 15 :anguished:?

mijn sterretje blijft een sterretje, en zal nooit een volle maan worden!

mijn vriend heeft het wel eens voorgesteld, maar ik hoef het echt niet te proberen, lijkt me niet fijn…

oohhh zo erguh blunder
ik zit zo in de klas
en die mense die voor mij in het groepje zeggen : weet jij wat anaal betekent :face_with_raised_eyebrow:
dus ik zeg : nee weet ik niet !
zeggen ze : dat betekent heb jij wel eens een compliment gehad :face_with_raised_eyebrow:?
dus ik zeg : ja natuurlijk !!!
hun helmaal lachen hebben ze het opgenomen met telefoon zeggen ze jaaaahhhh dat betekend jeweetwel !!!
helemaal geen compliment !!!
zoo dom he k schaam me nog steeds rot …
maar ik wist het echt niet !

bah nee k vind t echt vies

was maar een grapje heb je lange tenen dn?

jaah, en met je mond hoor je alleen te eten en te drinken

uhh, nee, het viel me gewoon op…

Mn Vriend wou dat ook een keer probere… nou hoe lief hij me ook aankijkt… NO WAY! Dat gat dient al ergens anders voor… =p

Ik denk dat het voor de jongen wel lekkerder voelt.
Maar ik zou me er zelf niet zo comfortabel bij voelen denk ik :stuck_out_tongue:
Misschien ooit als ik al een lange relatie met iemand heb…
Maar ik zou er zelf niet om vragen.

x

oh nou eingelijk ik heb het al een paar keer gedaan. -schaam schaam-
ik dacht de eerste keer WTF!
maar voor de jongens is dat echt heerlijk gewoon, damn mijn vriendje die is dan helemaal blij dan.
ik vind het niet erg om te doen ofzo ik weet niet, in het begin doet het echt heel pijn maar als je weet hoe het moet enzo dan lukt het makkelijk.
het is netzoals sex, het doet in het begin pijn van de zenuwen en andere dingetjes maar gaat vanzelf weg en je doet je vriendje heel erg een pleziertje!

btw: het is kut als hij langzaam gaat dus zeg dat je snel wilt haha. voor een meisje is dat ook best lekker hoor, niet dat je er van klaar kan komen maar het voelt wel lekker na een tijdje ^^

• nu vinden jullie me vast heel vies ;p -

Haha, Nee Hoor… (A)