anaal ??

hebben jullie ooit anaal gedaan?
rare vraag mischien, want vaak als je het aan iemand vraagt zegt diegene gelijk ieell bah… blbalbal
maar is het echt vies of wat dan ook?
iemand ervaring of wat dn ook??

geen ervaring mee en ik weet t ook nie echt wat ik dr van denk

kheb geen idee.
maar wou je dat gaan uitproberen dan ?

x

ja, en nee het voelt niet vies, alleen onwennig en net alsof je heel nodig moet poepen whaha :stuck_out_tongue:

Ik heb het geprobeerd… Maar het lukte voor geen meter, deed superveel pijn. Nee het is niet aan mij besteed… =P

Sommige vinden het lekker XD
en sommige vinden het pijnlijk…
maar Uhm wou je het uitproberen ofso?

Vind het toch maar vies hoor :s dat gat dient er niet voor ;p

misschien, ze zeggen dat het voor een jongen heel lekker is
heb wel poging gedaan maar ik verging van de pijn, plus hij zat er niet eens in hij duwde alleen

lijkt me niks.

Hmm… ja dat had ik dus ook… Iig extreem veel glijmiddel gebruiken scheelt al… (bij mij nog steeds heel veel pijn, maar bij sommigen schijnt het te werken) en zorgen dat je ontspannen bent… Maar ik ga het iig niet snel meer proberen… Hij zat er niet eens in maar ik had nog 2 dagen pijn…

auw… heb het zonder glijmiddel geprobeerd en dat deed al pijn

lijkt me erg pijnlijk…!

Au!

lijkt me echt absoluuut niet fijn ofzo

Dat gat is daar niet voor. Daar moet je alleen mee poepen. x) Dat vind ik tenminste. :3

IEWWWWWWWW. Ja sorry hoor. Maar, je gaat toch niet iemand in zn POEPGAT _____? Dat is toch ronduit smerig. Straks moet je poepen… lekkere drol op zn… IEOLL. Alsjeblieft, ga naar DIRTY SCENE OFZO.

idd t is niet egt ahum tja netjes ik bedoel ja miss verschilt t voor ieder [A]

Uhm nou ik begin dr niet aan.
Dat gat zit er om 1 reden.

Krijg je van god n gat, om te poepen , en n gat , voor de kindjes later en de pret… speciaaal daarvoor XD

gebruik je nog je poepgat =\

haha xD

Eh, nou, voorlopig wil ik het niet proberen. Verhalen over dat je niet meer zo goede controle hebt over je kringspieren… brrr…

helemaal mee eens :stuck_out_tongue: